بانجی (Bungie) در راستای نقد‌های منفی‌ای که به داستان‌پردازی عنوان Destiny 2 وارد شده است از کاربران یو‌تیوب دعوت کرده تا در مورد ایرادات این بخش به بحث و گفتگو بپردازند. بانجی یکی از قدیمی‌ترین و مورد احترام‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی است که سازنده‎‌ی برخی از تاثیرگذارترین و دوست‌داشتنی‌ترین عناوین تاریخ است. این توسعه‌دهنده توانسته […]

بانجی برای حل مشکلات داستانی Destiny 2 از کاربران یو‌تیوب کمک می‌گیرد

بانجی (Bungie) در راستای نقد‌های منفی‌ای که به داستان‌پردازی عنوان Destiny 2 وارد شده است از کاربران یو‌تیوب دعوت کرده تا در مورد ایرادات این بخش به بحث و گفتگو بپردازند.

بانجی یکی از قدیمی‌ترین و مورد احترام‌ترین توسعه‌دهندگان صنعت بازی‌های ویدیویی است که سازنده‎‌ی برخی از تاثیرگذارترین و دوست‌داشتنی‌ترین عناوین تاریخ است. این توسعه‌دهنده توانسته جهان‌هایی را خلق کند که ذهن میلیون‌ها نفر از کاربران را در سراسر دنیا درگیر خود کرده‌اند. اگر هیچ‌کدام از این موارد را هم در نظر نگیریم انتظار داریم که توسعه‌دهندگانی که قصد داستان‌پردازی در عناوین خود دارند به خوبی از اصول و مبانی داستان‌سرایی آگاه باشند و یا دست‌کم پیش از نقل داستان تلاش کنند تا این اصول را به خوبی دریابند.

اما به نظر می‌رسد بانجی در فرآیند توسعه‌ی Destiny 2 از این قاعده پیروی نکرده است. از آن‌جایی که عنوان Destiny 2 در کنار دیگر موارد نقد‌های منفی‌ای در زمینه داستان‌پردازی دریافت کرده، بانجی تصمیم گرفته است تا از کاربران حرفه‌ای یوتیوب برای بحث در زمینه‌ی داستان‌سرایی دعوت به عمل آورد.نقد‌هایی که در مورد برخی از مولفه‌های پایه‌ی داستانی نظیر عدم وجود پیوستگی در داستان به این عنوان وارد شد، باعث شده است بانجی ضعف داستانی Destiny 2 را بپذیرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد تا زمان انتشار Destiny 3 نمی‌توان امیدی به این داشت که داستان‌پردازی در این سری به سطح مطلوب برسد.

منبع متن: gamefa