به‌گفته‌ی یکی از کارکنان پیشین یوبی‌سافت ظرف یک سال تمامی عناوین سبک تیر‌اندازی چند‌نفره دارای حالت بتل رویال خواهند شد. توسعه‌دهندگان Rainbow Six: Siege احتمال عرضه‌ی حالت بتل رویال برای این عنوان را به‌کلی رد کرده‌ و اینطور اظهار نظر کرده‌اند که این حالت با عنوان Rainbow Six: Siege همخوانی ندارد. اما یکی از همکاران پیشین این توسعه‌دهندگان […]

ظرف یک‌سال همه‌ی بازی‌های تیر‌اندازی چند‌نفره دارای حالت بتل رویال خواهند شد

به‌گفته‌ی یکی از کارکنان پیشین یوبی‌سافت ظرف یک سال تمامی عناوین سبک تیر‌اندازی چند‌نفره دارای حالت بتل رویال خواهند شد.

توسعه‌دهندگان Rainbow Six: Siege احتمال عرضه‌ی حالت بتل رویال برای این عنوان را به‌کلی رد کرده‌ و اینطور اظهار نظر کرده‌اند که این حالت با عنوان Rainbow Six: Siege همخوانی ندارد. اما یکی از همکاران پیشین این توسعه‌دهندگان عقیده‌ی دیگری دارد. الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) که پیشتر به عنوان کارگردان هنری در استودیو یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) مشغول به کار بود به‌تازگی اینطور اظهار نظر کرده‌ است که تا سال آینده همه‌ی بازی‌های سبک تیر‌اندازی چند‌نفره از حالت بتل رویال پشتیبانی خواهند کرد. وی سابقه‌ی کار بر‌روی بازی‌های بزرگ زیادی نظیر Far Cry 4 و Assassin’s Creed 3 را دارد.

به نقل از آقای هاچینسون برای پیاده‌سازی این حالت در بازی‌ها نیاز به کار اضافی در بخش توسعه است اما این کار اضافی باید به چشم انتخاب دیده شود نه مانع. به خصوص که با انجام این کار اضافی و افزوده‌شدن بخش بتل رویال به‌طور بالقوه به احتمال موفقیت بازی افزوده می‌شود. با توجه به موفقیت بی‌نظیر PUBG و Fortnite به‌نظر می‌رسد تحلیل آقای هاچینسون از آینده‌ی این سبک بازی‌ها درست باشد. چیزی که واضح به‌نظر می‌رسد این است که اگرچه حالت بتل رویال به احتمال موفقیت بازی می‌افزاید، بعید است تمامی عناوینی که از این حالت پشتیبانی می‌کنند به موفقیت برسند. به‌عنوان نمونه می‌توان به چند سال قبل و سیل عناوین مشابه سری Call of Duty مراجعه کرد که خیلی از این بازی‌ها در نهایت موفقیت چندانی کسب نکردند.

تا آن زمان اگر به سبک بتل رویال علاقه‌مند هستید می‌توانید از تجربه‌ی PUBG و Fortnite لذت ببرید.

آقای هاچینسون در این مورد پست‎‌ زیر را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند:

بتل رویال یک سبک بازی نیست و یک حالت بازی همانند حالت تیمی است. این حالت به‌سادگی می‌تواند در تمامی عناوین تیر‌اندازی پیاده‌سازی شود. در آینده‌ی نزدیک این حالت در سری‌ بازی‌های Call of Duty، Battlefield و تمامی بازی‌های تیر‌اندازی چند‌نفره وجود خواهد داشت.

سازندگان باید به کار مورد نیاز برای توسعه‎‌ی این بخش به چشم یک انتخاب نگاه کنند و نه به عنوان مانعی در راه ساخت بازی.

منبع متن: gamefa