درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Shadow of the Colossus Remake در خدمت شما هستیم.

بازی Shadow of the Colossus عنوانی در سبک اکشن-ماجراجویی است که به طور مشترک توسط Team Ico و SCE Japan Studio توسعه یافته و توسط کمپانی Sony Computer Entertainment در اکتبر سال 2005 به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 2 عرضه شد. خط داستانی بازی بر روی مرد جوانی به نام واندر "Wander" تمرکز دارد که پای به سرزمینی ممنوعه گذاشته و می‌بایست برای برگرداندن معشوقه‌اش به زندگی، با شانزده موجود غول پیکر که با نام کلوسی "Colossi" شناخته می‌شوند، به مبارزه پرداخته و آن‌ها را شکست دهد. این بازی پس از عرضه شدن توانست که به یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازی‌های تمام تاریخ گیمینگ تبدیل شده و جوایز و افتخارات بسیاری را نصیب خود کند. همچنین منتقدان نیز به تحسین خط داستانی احساسی، موسیقی‌های متن تاثیرگذار، طراحی‌های مینیمالیستی با کیفیت و همچنین صداگذاری این عنوان پرداختند.

در فوریه سال 2018 نیز کمپانی سونی نسخه‌ای بازسازی شده از این عنوان را به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه کرد. این بازسازی توسط Bluepoint Games و با همکاری Japan Studio توسعه یافته و با وجود استفاده از کدها، گیم پلی و طراحی‌های نسخه‌ی پلی استیشن 2، از ویژگی‌های جدیدی همچون یک سیستم کنترلی بهتر بهره می‌برد. این نسخه از بازی نیز به شدت مورد تحسین منتقدان قرار گرفت؛ ولی عده‌ای از آن‌ها از دوربین و گیم پلی بازی انتقاد کرده و عقیده داشتند که می‌شد بهبودهای بیشتری بر روی آن‌ها صورت پذیرد.

Shadow of the Colossus Original Soundtrack

(نسخه عرضه شده در ژاپن - نام و اطلاعات تمام قطعات به زبان ژاپنی است)

ناشر: JASRAC / Sony Interactive Entertainment Inc

سال انتشار: 2018

تعداد قطعات موسیقی: 43 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 18 دقیقه و 20 ثانیه

کیفیت: MP3 V0

آهنگساز: Kow Otani

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 205.27 مگابایت)

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر (حجم فایل: 205.27 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

~Prologue ~To the Ancient Land [موسیقی پیشنهادی]

Commandment [موسیقی پیشنهادی]

~In Awe of the Power ~Battle With the Colossus

~Epilogue ~Those Who Remain [موسیقی پیشنهادی]

Memories

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم

منبع متن: pardisgame