دومین به‌روزرسانی بازی بسیار موفق God Of War در دسترس کاربران قرار گرفت. با اطمینان می‌توان گفت که بازی God Of War در همه زمینه‌ها از جمله گرافیک خیره کننده، گیم‌پلی روان و صداگذاری موفق عمل کرده است اما با این وجود، مشکلات ریز بسیار کمی نیز دارد که سازندگان با عرضه به‌روزرسانی نسخه ۱٫۱۳ سعی کرده‌اند […]

به‌روزرسانی ۱٫۱۳ بازی God Of War منتشر شد

دومین به‌روزرسانی بازی بسیار موفق God Of War در دسترس کاربران قرار گرفت.

با اطمینان می‌توان گفت که بازی God Of War در همه زمینه‌ها از جمله گرافیک خیره کننده، گیم‌پلی روان و صداگذاری موفق عمل کرده است اما با این وجود، مشکلات ریز بسیار کمی نیز دارد که سازندگان با عرضه به‌روزرسانی نسخه ۱٫۱۳ سعی کرده‌اند که آن‌ها را برطرف کنند.

اولین به‌روزرسانی این بازی که چندی پیش منتشر شد و خبر آن فورا در گیمفا قرار گرفت، سایز متن‌ها را افزایش می‌داد، حال استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) دومین به‌روزرسانی را در راستای رفع باگ‌های موجود و بهبود کلی بازی در دسترس کاربران قرار داد.

جزئیات دقیقی از آنچه که این به‌روزرسانی به ارمغان می‌آورد، مشخص نشده، تنها گفته شده است که این به‌روزرسانی در جهت رفع باگ‌ها و بهبود کلی بازی منتشر شده است.

نکته شایان ذکر این است که تاکنون از طرف طرفداران و کسانی که در حال تجربه بازی هستند، هیچ بازخوردی اعم از وجود کوچک‌ترین باگ یا اشکال در بازی گزارش نشده و احتمالا استودیو سانتا مونیکا این به‌روزرسانی را در جهت بی‌نقص کردن تجربه بازی و رفع باگ‌های بسیار جزئی آن منتشر کرده است.

اگر قصد دارید تا با بازی God of War بیشتر آشنا شوید، می‌توانید پیش نمایش این عنوان را از اینجا مشاهده و همچنین از اینجا نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.

بازی God of War در تاریخ جمعه ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شد.

منبع متن: gamefa