Clinger

سرورهای Fortnite برای انجام تعمیرات هفتگی، و آماده سازی برای آغاز نسخه 3.6 از دسترس خارج شدند.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس اخبار منتشر شده در سایت VG247، به‌روز رسان 3.6 نارنجک چسبان Clinger را، که Epic در اخبار درون بازی اعلام کرده بود، اضافه می‌کند. Clinger در هر دو مود Battle Royale و Save the World قابل دسترسی است.

Clinger شبیه یک نارنجک چسبان معمولی در سایر بازی‌ها عمل می‌کند، و البته می‌توانید آن را روی دشمنانتان نیز بچسبانید! این نارنجک را می‌توان در لوت‌های عادی، صندوق‌های گنج و... پیدا کرد.

این نارنجک پس از اتصال، بعد از گذشت مدت زمان 2.5 ثانیه منفجر خواهد شد و صدماتی را بر بازیکنان و ساختمان‌های مجاور وارد خواهد کرد. البته این نارنجک در هوا منفجر نخواهد شد، و وقتی ساختمانی که نارنجک به آن متصل است، از بین برود، نارنجک نیز منفجر می شود.

سایر موارد اضافه شده در به‌روز رسان 3.6، شامل Noble Launcher است، که تنها در مود Save the World قابل دسترسی است. شما می‌توانید آن را برای شوک کردن دشمنان شارژ کنید.

Noble Launcher

به جز موارد اضافه شده، این به‌روز رسان قابلیت لینک اکانت توییچ را از طریق بازی بر می‌دارد. البته این امر همچنان از طریق سایت Epic Games قابل انجام است. این به‌روز رسان همچنین مشکلی را که باعث می‌شد درهای آهنی هنگام بسته شدن صدا ندهند، حل کرده است.

تغییرات دیگر شامل بهبودی در خصوص منطقه برخورد Sniper Rifleها و Crossbowها در فاصله دور، و کاهش 40 درصدی میزان Remote Explosiveها در صندوق‌های گنج نیز می‌باشد.

البته در این به‌روز رسان تغییرات گسترده‌تر و زیادتری نیز وجود دارد که ما فقط به مهم‌ترین آنها به طور خلاصه پرداختیم. اگر تمایل دارید تا تمام تغییرات را مطالعه کنید، این لینک را دنبال کنید.

نظر شما در مورد تغییرات اعمال شده در این به‌روز رسان چیست؟

منبع متن: pardisgame