به تازگی از طریق وب‌سایت رسمی شرکت کپکام (CapCom) اعلام شده است که استودیوی بازی‌سازی کپکام ونکوور (Capcom Vancouver)، در حال حاضر و پس از خاتمه دادن پشتیبانی و توسعه عنوان Puzzle Fighter Mobile، بر روی نسخه جدیدی از سری بازی‌های تیراندازی و زامبی Dead Rising کار می‌کند. عنوان Puzzle Fighter Mobile نخستین بازی استودیوی […]

شعبه ونکوور کپکام احتمالاً بر روی بازی Dead Rising 5 کار می‌کند

به تازگی از طریق وب‌سایت رسمی شرکت کپکام (CapCom) اعلام شده است که استودیوی بازی‌سازی کپکام ونکوور (Capcom Vancouver)، در حال حاضر و پس از خاتمه دادن پشتیبانی و توسعه عنوان Puzzle Fighter Mobile، بر روی نسخه جدیدی از سری بازی‌های تیراندازی و زامبی Dead Rising کار می‌کند.

عنوان Puzzle Fighter Mobile نخستین بازی استودیوی کپکام ونکوور محسوب می‌شود که آن‌ها پس از حدود ۱۰ سال کار بر روی توسعه سری بازی‌های Dead Rising بر روی آن کار کرده‌اند. به نظر می‌رسد که در حال حاضر این استودیو پس از سال ۲۰۱۶ میلادی که آخرین نسخه این مجموعه منتشر شد، بار دیگر به توسعه این مجموعه بازگشته است و ساخت نسخه جدیدی از آن را در برنامه دارد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا بار دیگر شرکت کپکام با مایکروسافت همکاری خواهد کرد و شاهد محتوای انحصاری جدیدی برای پلتفرم‌های مایکروسافت خواهیم بود یا خیر. همانطور که احتمالاً مطلع هستید، بازی Dead Rising 4 برای بازه‌ای تنها در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت بود و عنوان Dead Rising 3 هم همچنان در انحصار پلتفرم‌های ردموندی‌ها قرار دارد. بنابراین احتمالاً بازی Dead Rising 5 حداقل محتوایی انحصاری برای پلتفرم‌های شرکت مورد بحث خواهد داشت.

منبع متن: gamefa