سگا با Sonic Mania قدمی ریسکی برداشت اما نهایتاً توانست بازخوردهای خوبی چه از سوی طرفداران و چه از منتقدین دریافت کند. البته این پایان کار نیست و این عنوان از لحاظ تجاری هم موفقیت‌آمیز بوده و موفق به فروش بیش از ۱ میلیون نسخه شده است. همزمان با معرفی Sonic Mania Plus به‌طور انحصاری […]

Sonic Mania بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است

سگا با Sonic Mania قدمی ریسکی برداشت اما نهایتاً توانست بازخوردهای خوبی چه از سوی طرفداران و چه از منتقدین دریافت کند. البته این پایان کار نیست و این عنوان از لحاظ تجاری هم موفقیت‌آمیز بوده و موفق به فروش بیش از ۱ میلیون نسخه شده است.

همزمان با معرفی Sonic Mania Plus به‌طور انحصاری برای ژاپن، از طریق شماره‌ی جدید مجله‌ی فامیتسو اعلام شده که Sonic Mania تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده است.

Sonic Mania از سال گذشته برروی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیچ در دسترس قرار دارد و با وجود حواشی و مشکلاتی حول محور قفل DRM نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن، بازخورد و عملکردی عالی داشته است. Sonic Mania Plus نیز اساساً عرضه‌ی دوباره‌ی Sonic Mania به‌صورت فیزیکی برای کنسول‌ها محسوب می‌شود. این نسخه از حالت جدیدی به نام Encore Mode با مراحل تغییر یافته از بخش کمپین، باس‌های بیشتر، یک باس بازسازی شده از Knuckles’ Chaotix، یک کتاب هنری ۳۲ صفحه‌ای، بخش رقابتی چهارنفره و… بهره می‌برد. جزئیات بیشتر از این عنوان در ماه‌های آتی به انتشار خواهد رسید.

منبع متن: gamefa