امروز کمپانی سگا (Sega) اعلام کرد که پیش خرید نسخه‌های ۱ و ۲ بازی Shenmue شروع شده است. علاقه مندان و دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌های ۱ و ۲ مجموعه قدیمی Shenmue را پیش خرید کنند؛ طرفداران در آمریکای شمالی می‌توانند با قیمت ۲۹ دلار نسخه پلی‌استیشن آن را پیش خرید کنند. لازم […]

پیش خرید ۲ و Shenmue 1 هم‌اکنون در دسترس است

امروز کمپانی سگا (Sega) اعلام کرد که پیش خرید نسخه‌های ۱ و ۲ بازی Shenmue شروع شده است.

علاقه مندان و دارندگان پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان هم‌اکنون می‌توانند نسخه‌های ۱ و ۲ مجموعه قدیمی Shenmue را پیش خرید کنند؛ طرفداران در آمریکای شمالی می‌توانند با قیمت ۲۹ دلار نسخه پلی‌استیشن آن را پیش خرید کنند. لازم به ذکر است که پیش خرید نسخه ایکس‌باکس آن در آمریکای شمالی هنوز در دسترس نیست.

در اروپا قضیه فرق می‌کند؛ دارندگان هر دو کنسول در اروپا می‌توانند با قیمت ۲۹ دلار هر دو نسخه را پیش خرید کنند.

برای کاربران رایانه‌های شخصی باید اعلام کنیم که تا چند روز آینده می‌‍‌توانند ۲ و Shenmue 1 را در سرویس استیم پیش خرید کنند.

هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای عرضه نسخه‌های ۱ و ۲ بازی Shenmue اعلام نشده، تنها مشخص شده است که در سال جاری میلادی در ژاپن فقط برای کنسول پلی‌استیشن ۴ و در اروپا و آمریکای شمالی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کاربران رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

از اینجا می‌توانید تصاویری که چندی پیش از نسخه‌های ۱ و ۲ منتشر شد را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa