مجله‌ی Game Informer در ماه ژوئن به عنوان Days Gone اختصاص خواهد داشت. از همین روی سازندگان این عنوان طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی Game Informer به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی Days Gone یک بازی زامبی محور معمولی نیست و اتمام آن حدود ۳۰ ساعت زمان خواهد برد. اگرچه این روزها به دلیل فراوانی بازی‌های زامبی […]

مدت‌ زمان اتمام عنوان Days Gone مشخص شد

مجله‌ی Game Informer در ماه ژوئن به عنوان Days Gone اختصاص خواهد داشت. از همین روی سازندگان این عنوان طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی Game Informer به این نکته اشاره کرده‌اند که بازی Days Gone یک بازی زامبی محور معمولی نیست و اتمام آن حدود ۳۰ ساعت زمان خواهد برد.

اگرچه این روزها به دلیل فراوانی بازی‌های زامبی محور، عناوین جدید این سبک چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند اما بدون شک Days Gone، پروژه جدید بِند استودیو و شرکت سونی را می‌توان یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های ویدیویی زامبی محور به شمار آورد. به تازگی آقای جان گاروین، کارگردان عنوان Days Gone، طی مصاحبه‌ای با مجله‌ی Game Informer اطلاعات جدیدی از این عنوان را به اشتراک گذاشت وی صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد :

پرتکرار بودن عناوین زامبی محور و عدم محبوبیت فعلی این عناوین موضوعی است که ما از ابتدای توسعه‌ی Days Gone به آن توجه داشته‌ایم. ولی من اطمینان دارم بازی‌بازان بازخوردهای مثبتی نسبت به Days Gone خواهند داشت زیرا این عنوان با سایر بازی‌های زامبی محور که تا به حال تجربه کرده‌اند، متفاوت خواهد بود. مبارزه با دسته‌ی بی‌شماری از زامبی‌ها اولین ویژگی متفاوتی است که بازی‌بازان آن را تجربه خواهند کرد.

بازی Days Gone یک عنوان جهان‌باز خواهد بود و همان‌طور که می‌دانید، عناوین جهان‌باز بسیاری به مانند Horizon Zero Down ،The Legend of Zelda: Breath of the Wild و اخیرا Farcry 5 به بازار عرضه شده‌اند که رقابت را برای Days Gone بسیار سخت می‌کنند. اما آقای گاروین چنین اعتقادی نداشته و معتقد است در عنوان Days Gone بازی‌بازان در هر گوشه از دنیای جهان‌باز آن خطر را احساس خواهند کرد و به همین دلیل این عنوان خود را از سایر عناوین جهان‌باز متمایز می‌کند:

منظور از خطر در بازی فقط نبرد میان جناح‌های بازی نیست بلکه حتی اگر شما سوار بر موتور خود به کاوش در محیط بازی بپردازید، به راحتی توسط یک Runner( نوعی زامبی که یک گرگ آلوده شده به ویروس است) از روی موتور به کنار جاده پرت شده و مشاهده می‌کنید که موتور شما به شدت آسیب دیده و  هم‌زمان اکسیژن شما نیز در حال اتمام است.

بنابراین بخش داستانی بازی در حالت عادی حدود ۳۰ ساعت به طول می‌انجامد. اما اگر بخواهیم خطرات پیش روی بازی را حساب کنیم اتمام آن خیلی بیشتر از این زمان خواهد برد. زیرا خطرات و اتفاقاتی که ممکن است در طول بازی با آن‌ها مواجه شوید، همگی به میزان دقت شما بستگی دارند و من فکر نمی‌کنم که هیچ بازی جهان باز دیگری شامل چنین ویژگی‌هایی باشد.

به نظر سازندگان تلاش می‌کنند تا Days Gone تجربه‌ای عمیق از یک عنوان زامبی محور را به بازی‌بازان منتقل کند؛ تجربه‌ای که ممکن است در طول آن هر اتفاقی امکان‌پذیر شود و عوامل مختلفی نظیر آب و هوا، زمان و حتی نحوه‌ی بازی به طور مستقیم بر‌روی آن تاثیر گذار خواهند بود.

آقا گاروین در نهایت به این نکته اشاره می‌کند که اگرچه او از پر تکرار بودن بازی‌های زامبی محور و عدم محبوبیت فعلی آن‌ها آگاه است اما خود او همچنان یکی از طرفداران این سبک بوده و گمان می‌کند که بازی‌بازان نیز همچنان به این سبک علاقه‌مند هستند:

در پاسخ به کسانی که نسبت به انتشار یک عنوان زامبی محور دیگر شک و تردید دارند، باید بگویم Days Gone آن بازی زامبی محوری که شما فکر می‌کنید نیست. بهترین راه برای این‌که متوجه شوید Days Gone صرفا یک عنوان زامبی محور و جهان‌باز تکراری نیست، این است که خود آن را تجربه کنید.

عنوان Days Gone در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر می شود .

منبع متن: gamefa