تمام کننده‌های حرکت آهسته (Slow Motion Finisher) از زمانی که بتسدا (Bethesda) در عنوان Fallout 3 و سپس در بازی The Elder Scrolls V: Skyrim آن‌ها را به‌نوعی همگانی کرد، از بخش‌های هیجان انگیز در بازی‌های تک‌نفره به شمار می‌رود، اما آیا اکنون Red Dead Redemption 2 می‌تواند آن‌ها را به شگفت انگیزی بازی‌های بتسدا […]

اطلاعاتی از حرکات آهسته بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

تمام کننده‌های حرکت آهسته (Slow Motion Finisher) از زمانی که بتسدا (Bethesda) در عنوان Fallout 3 و سپس در بازی The Elder Scrolls V: Skyrim آن‌ها را به‌نوعی همگانی کرد، از بخش‌های هیجان انگیز در بازی‌های تک‌نفره به شمار می‌رود، اما آیا اکنون Red Dead Redemption 2 می‌تواند آن‌ها را به شگفت انگیزی بازی‌های بتسدا ارائه کند؟

طی مصاحبه‌ای که وب سایت اسپانیایی زبان HobbyConsolas با آقای راب نلسون (Rob Nelson) انجام داد، ایشان درباره‌ی اینکه مرگ‌های حرکت آهسته در Red Dead Redemption 2 چقدر “هوشمند” و “پویا” هستند و اینکه چگونه می‌توانند منجر به صحنه‌هایی تماشایی شوند، توضیحاتی ارائه کردند :

آن‌ها [مرگ‌های حرکت آهسته] پویا هستند و در حین مبارزه و یا ماموریت اتفاق می‌افتند. اما گر حین گشت و گذار در جهان بازی توسط قانون یا گروه دیگری به دردسر افتادید، متنظر اتفاق افتادن پویای آن‌ها باشید. آن‌ها پویا و هوشمند هستند و بسته به عمل و شرایط شما تغیر می‌کنند. می‌توانید صحنه‌هایی بسیار تماشایی درمکان‌های فراوانی که دوربین دید گسترده‌ای می‌دهد را داشته باشید. فرقی نمی‌کند در ماموریت باشید یا نه، همه چیز در خدمت تجربه پایدار شما از بازی است. شما هنوز احساس می‌کنید که دارید بازی می‌کنید، با همان شخصیت و همان چیز‌های مشابه: این همان زبان مکانیکی و بصری است.

با توجه به توضیحات آقای نیلسون، به نظر می‌رسد با یکی از جالب‌ترین و لذت‌ بخش‌ترین سیستم‌های تمام کننده میان بازی‌های ویدئویی طرف باشیم. بازی Red Dead Redemption 2 روز جمعه ۴ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa