واکنش جالب اعضای شرکت Bethesda نسبت به شوایع مربوط به نسخه دوم Rage

استودیوی محبوب Id Software که از جمله انقلابی‌ترین استودیو ها در زمینه ساخت بازی به حساب آمده و خالق برخی از محبوب‌ترین فرنچایز‌های شوتر تاریخ از جمله Doom و Quake است، در سال 2010 عنوانی بسیار متفاوت با ساخته‌های قبلی خود را راهی بازار کرد. یک شوتر اول‌شخص جهان‌باز که گر چه از گرافیک فوق‌العاده و گیم‌پلی لذت‌بخشی برخوردار بود اما به دلیل مشکلات تکنیکی بسیار و داستانی بسیار ضعیف، نتوانست آن طور که باید موفق ظاهر شود. این عنوان که Rage نام داشت، هر چند در تبدیل شدن به شاهکاری که سازندگان قولش را داده بودند موفق نبود، اما تبدیل به راهی کاملا جدید برای این استودیو شده و پتانسیل ساخت نسخه‌هایی دیگر را جلوی‌شان قرار داد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DSOGaming روز پیش شایعاتی مبنی بر حضور نسخه دوم Rage به همراه تعدادی بازی مورد انتظار دیگر در نمایشگاه E3 امسال در وب‌سایت Walmart منتشر شد که می‌توانید لیست کامل‌ آن ها را در این پست مشاهده کنید. نکته جالب این‌جاست که هم‌اکنون تعدادی از سازندگان و مالکان استودیو Id Software به شایعه Rage 2 واکنش نشان داده‌اند. جالب‌ترین این واکنش‌ها آنی است که صفحه رسمی بازی Rage در توییتر به این شایعه نشان داده است.

اکانت رسمی این بازی که برای سال‌ها کاملا غیرفعال شده بود، امروز با پستی جدید اشاره‌ای به شایعه Rage 2 کرد. پست مذکور تصویری از کاوری که سایت Walmart برای Rage 2 در نظر گرفته بود را نشان می‌دهد و تمامی مشکلات آن، از جمله این‌که حروف لوگوی بازی بایستی همه به صورت بزرگ نوشته شوند را گوش‌زد می‌کند. این اقدام می‌تواند تنها یک شوخی باشد، اما در نظر گرفتن این نکته که اکانت Rage برای سال‌ها غیرفعال بوده و هم‌اکنون واکنش نشان داده است کمی عجیب به نظر می‌رسد.

rage 2a

همچنین آقای "پیت هاینز" مدیر ارتباطات شرکت صاحب Id Software یعنی Bethesda نیز، در طی توییتی به این موضوع اشاره کرده و تنها گفته است: "به همین خاطر است که نمی‌توانیم اتفاقات خوب داشته باشیم." پیت هاینز معمولا درباره هیچ‌کدام از شایعات صحبت نمی‌کند و این یک استثناست. سخن او می‌تواند اشاره‌ای داشته باشد به این موضوع که سایت Walmart با انتشار نام Rage 2 یکی از سورپرایز‌های کنفرانس Bethesda را از بین برده است. هر چند این تنها یک احتمال است و تنها با صبوری تا زمان کنفرانس Bethesda می‌توانیم از صحت این شایعات مطمئن شویم.

نظر شما چیست؟ آیا سرانجام شاهد معرفی Rage 2 خواهیم بود؟ تا چه حد در انتظار این بازی هستید؟

منبع متن: pardisgame