PUBG Mobile

یک شبیه ساز برای نسخه موبایل بازی Player Unknown’s Battlegrounds حالا در دسترس است که به به بازیکنان اجازه بازی کردن نسخه موبایل PUBG را روی PC می‌دهد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت comicbook، شبیه ساز نسخه موبایل بازی PUBG، به طور رسمی متعلق به Tencent بوده و توسط همین شرکت نیز متشر شده است، در نتیجه شما نیازی به نگرانی در مورد درگیر شدن در دانلودهای غیر قانونی برای اجرای نسخه موبایل این بازی روی PC خود نخواهید داشت. برای داشتن "کنترل منعطف و دقیق" با یک موس و کیبورد، شما می‌توانید نسخه بتای عمومی این شبیه ساز را از طریق سایت Tencent Gaming Buddy دریافت کنید.

برای کسانی که آماده بهانه‌گیری در مورد قرار دادن چند بازیکن در نسخه موبایل با موس و کیبورد که برتری زیادی را به سایر بازیکنان این نسخه از بازی – و همچنین نسخه‌های کنسولی بازی – ایجاد می‌کند، هستند، باید گفت که نیاز است تا خودشان را کنترل کنند! اگر شما با این شبیه ساز در PC، به بازی نسخه موبایل بپردازید، تنها با کسانی در بازی رو در رو خواهید شد که آنها نیز با همین شبیه ساز در حال بازی روی PC خود هستند. این بدین معنی است که تمام رقیبان – و همچنین دوستان – شما نیز از همان مزیت موس و کیبورد برخوردار خواهند بود، در نتیجه داشتن برتری نسبت به بازیکنانی با صفحه لمسی را فراموش کنید.

اگر شما تا به حال نسخه موبایل این بازی را تجربه نکرده‌اید، و یا با همان نسخه اصلی PC و یا Xbox One مشغول به بازی بوده‌اید، شما باید تقریبا همان محتویات را در نسخه موبایل بازی توقع داشته باشید. توضیح ویژگی‌هایی که در نسخه موبایل بازی وجود دارد در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile در فروشگاه گوگل پلی وجود دارد.

منبع متن: pardisgame