امروز سونی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که ساعت ۶ بعدازظهر روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) مراسم خود را در E3 2018 شروع خواهد کرد. همچنین طرحی کلی از برنامه خود را ارائه داد: سال گذشته سالی استثنایی برای بازی‌های ویدئویی بود. خصوصا با وجود بازی‌های شاهکار و بی نظیری چون Farcry 5 و God […]

پلی‌استیشن در اتفاق نادری برنامه‌ی کلی خود برای E3 را اعلام کرد

امروز سونی در وبلاگ پلی‌استیشن اعلام کرد که ساعت ۶ بعدازظهر روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) مراسم خود را در E3 2018 شروع خواهد کرد. همچنین طرحی کلی از برنامه خود را ارائه داد:

سال گذشته سالی استثنایی برای بازی‌های ویدئویی بود. خصوصا با وجود بازی‌های شاهکار و بی نظیری چون Farcry 5 و God of War که در زمینه‌ی خود انقلابی ایجاد کردند و باعث شدند تا هرکدام امضای سبک خود باشند.

اما امسال یعنی ۲۰۱۸ تازه آغاز شده است و تیم پلی‌استیشن در حال برنامه ریزی برای اجرای خود در E3 می‌باشد تا امسال را نیز به سالی فوق‌‌العاده برای این صنعت و دوست‌داران آن تبدیل کند. بدین منظور ما از صمیمی‌ترین دوستانمان، یعنی شما دعوت می‌کنیم تا در این واقعه حضور پیدا کنید.

سونی برخلاف سال‌های گذشته که اجازه‌ی انتشار هیچ خبری از برنامه‌ی اجرای خود را به طور رسمی نمی‌داد، برای E3 ۲۰۱۸ دست به سنت‌شکنی زد و جزئیات خوبی حول این موضوع منتشر کرد:

ما در سنت شکنی نادری تصمیم گرفتیم تا پیش از مراسم خود در ۱۱ ژوئن، طرحی کلی از برنامه‌ی خود را با شما به اشتراک بگذاریم. تیم پلی‌استیشن در تلاش است تا با تمام قدرت در e3 امسال حضور یابد. ما در اجرای خود در E3 برای شما نگاهی اختصاصی از بازی‌های Death Stranding ساخته‌ی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، ساخته‌ی جدید استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)  یعنی Ghost of Tsushima،بازی Marverl’s Spiderman ساخته‌ی اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) و The Last of Us Part 2 اثر ناتی داگ (Naught Dog) را به ارمغان خواهیم آورد.

همچنین سونی اعلام کرده که در اجرای خود بازی های ترد پارتی ساخته‌ی شرکت‌های بزرگ و آثار استودیو‌های بازی‌سازی مستقل را نیز معرفی خواهد کرد. طبق گفته‌ها، بازی‌هایی که احساسات ما را برخواهد انگیخت و چشمانمان را خیره خواهد کرد.

E3 2018 در بازه‌ی زمانی ۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ (۱۲ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸) در لس‌آنجلس، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. همچنین مراسم پلی‌استیشن در این واقعه به صورت زنده از وبسایت پلی‌استیشن، یوتیوب، توییچ و فیسبوک پخش خواهد شد.

منبع متن: gamefa