تاسیس استودیویی جدید در بریتانیا توسط توسعه‌دهنده Mafia III و 2K برای کار برروی عنوانی معرفی‌نشده

در سال  2016، استودیو Hangar 13 بازی Mafia III را برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه کرد. از آن زمان این استودیو برروی یک عنوان معرفی‌نشده و AAA کار می‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers امروز یکی از زیرمجموعه‌های 2K اعلام کرد که یک استودیو جدید توسط Hangar 13 در بریتانیا تاسیس شده تا برروی آن عنوان معرفی‌نشده و پروژه‌های آینده استودیو کار کند.

بعد از استودیو واقع در کالیفرنیا و حمهوری‌چک، این سومین استودیوی تاسیس‌شده توسط Hangar 13 است. براساس گفته‌های شرکت مادر 2K، این استودیو جدید توسط "نیک باینِز" (Nick Baynes)، یک توسعه‌دهنده باسابقه و بامهارت که در بریتانیا به خاطر کار در استودیو Black Rock Studios و ساخت عناوینی نظیر Split/Second شناخته می‌شود، اداره خواهد شد. وی در مورد تاسیس این استودیو جدید گفت:

"بریتانیا بعضی از بهترین توسعه‌دهنده‌های بازی در جهان را در خود جای داده است؛ به شدت برای دوباره کارکردن با Andy و جمع‌آوری‌‌ یک تیم قوی و کمک به ساخت آینده Hangar 13 هیجان‌زده هستم. اگر یک توسعه‌دهنده باتجربه هستید که به دنبال پیوستن به یک استودیو AAA صبور و با شوق و اشتیاق است، دوست داریم با شما همکاری داشته باشیم. "

در همین حال رئیس تمامی استودیو‌های Hangar 13 یعنی "هیدن بلک‌من" (Haden Blackman) در مورد تاسیس استودیو جدید در بریتانیا گفت:

"به "نیک" و تیم جدید او در بریتانیا به خاطر پیوستن‌شان به خانواده Hangar 13 خوش‌آمد می‌گوییم. این دفتر جدید به ما اجازه می‌دهد تا از میان استعدادهای بازی‌سازی در بریتانیا و اروپا افراد جدیدی را به خانواده خود اضافه کنیم و عناوینی بهتر و متنوع‌تر برای جامعه‌ای عظیم از مخاطبان عرضه کنیم. "

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame