Overwatch به آمار فوق‌العاده‌ایی دست یافته است، این عنوان هم اکنون بیش از ۴۰ میلیون بازیکن دارد. جف کپلن (Jeff Kaplan) کارگردان Overwatch اعلام کرد که این عنوان به رکورد داشتن ۴۰ میلیون بازیکن دست یافته است. این خبر درحالی اعلام شد که دیگر چیزی به جشن سال دوم انتشار این عنوان نمانده است، جف کپلن جزییات […]

عنوان Overwatch بیش از ۴۰ میلیون بازیکن دارد

Overwatch به آمار فوق‌العاده‌ایی دست یافته است، این عنوان هم اکنون بیش از ۴۰ میلیون بازیکن دارد.

جف کپلن (Jeff Kaplan) کارگردان Overwatch اعلام کرد که این عنوان به رکورد داشتن ۴۰ میلیون بازیکن دست یافته است. این خبر درحالی اعلام شد که دیگر چیزی به جشن سال دوم انتشار این عنوان نمانده است، جف کپلن جزییات بیشتری از این رویداد را به اشتراک گذاشت. کپلن بدون اشاره به اسم خاصی اعلام کرد که بنا به درخواست عده‌ی زیادی از بازیکنان، یکی از شخصیت‌های نجیب زاده Overwatch پوسته‌ایی legendary دریافت خواهد کرد. با توجه به نکات گفته شده می‌توان گفت که احتمالا این فرد نجیب‌زاده شخصیت Doomfist است. احتمالا این پوسته از کمیک بوک Masquerade باشد. در این کمیک بوک Doomfist کت و شلواری سفید رنگ به تن دارد.

شما می‌توانید جزییات کامل این به‌روزرسانی را در این قسمت ببینید. جشن سال دوم انتشار Overwatch از سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ (۲۲ می ۲۰۱۸) آغاز و در سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸) پایان می‌یابد.

منبع متن: gamefa