استودیوی People Can Fly، سازنده‌ی عناوین Bulletstorm ،Painkiller و Gears of War: Judgment به تازگی اعلام کرده است که این استودیو با همکاری شرکت اسکوئر انیکس بر‌روی توسعه‌ی عنوان AAA جدیدی کار می‌کند. استودیوی People Can Fly در سال ۲۰۱۴ و مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی عنوان Bulletstorm به استودیوی اپیک گیمز ملحق شد و این دو […]

سازندگان Bulletstorm با همکاری اسکوئر انیکس بر‌روی عنوان AAA جدیدی کار می‌کنند

استودیوی People Can Fly، سازنده‌ی عناوین Bulletstorm ،Painkiller و Gears of War: Judgment به تازگی اعلام کرده است که این استودیو با همکاری شرکت اسکوئر انیکس بر‌روی توسعه‌ی عنوان AAA جدیدی کار می‌کند.

استودیوی People Can Fly در سال ۲۰۱۴ و مدت کوتاهی پس از عرضه‌ی عنوان Bulletstorm به استودیوی اپیک گیمز ملحق شد و این دو با همکاری یکدیگر عنوان Gears of War: Judgment را توسعه داده و به بازار عرضه کرده‌اند. مدت کوتاهی پس از آن استودیوی People Can Fly در سال ۲۰۱۵ رسما به فعالیت مستقل خود ادامه داد. با این‌حال پس از عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی عنوان Bulletstorm در سال گذشته، دیگر خبری از برنامه‌های این استودیو نداشتیم تا این‌که روز گذشته آقای سباستین ووجیکووسکی (Sebastian Wojciechowski)، مدیر عامل استودیوی لهستانی People Can Fly، رسماً اعلام کرد که آن‌ها با همکاری اسکوئر انیکس و یک استودیوی دیگر بر‌روی توسعه عنوان AAA جدیدی کار می‌کنند:

ما تصمیم گرفتیم در سال ۲۰۱۷ استودیوی جدیدی در انگلستان و شهر نیوکاسل تاسیس کرده تا نه تنها استعداد‌های برتر این کشور در زمینه‌ی بازی سازی بلکه بهترین سازندگان بازی‌های ویدیوی انگلستان را نیز جذب کنیم و در نظر داشته تا تعداد سازندگان را تا ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده به ۲۰ یا ۳۰ نفر افزایش دهیم.

هنگامی که CI Games تصمیم گرفت تا فعالیت‌های خود را تغییر دهد، ما نیز سریعاً تصمیم گرفته تا استودیوی جدیدی در شهر ژشوف لهستان تاسیس کرده و به این سازندگان بزرگ( CI games) اجازه دهیم تا با یکدیگر در قالب یک تیم همکاری کرده و در ساخت عنوانی که ما بر‌روی آن کار می‌کنیم نیز مشارکت داشته باشند.

هر سه استودیو به صورت هم‌زمان بر‌روی توسعه‌ی عنوان AAA جدیدی همکاری می‌کنند که متاسفانه آقای وجکووسکی در رابطه با جزییات آن صحبتی نکرد. شاید به زودی طی رویداد E3 2018 و در کنفرانس شرکت اسکوئر انیکس، اطلاعات و جزییات بیشتری در رابطه با این عنوان در دسترس قرار گیرد.

منبع متن: gamefa