PUBG

بازیکنان زیادی در حال بازی کردن سومین نقشه بازی PUBG، یعنی Sanhok که در حال آزمایش است، هستند. نقشه جدید با تمام چیزهایی که تاکنون دیده‌ای متفاوت است؛ سواحل زیبا و تونل‌های مرموز. ولی ظاهرا معمایی مخفی، شگفتی‌های خیلی بیشتری را آشکار خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وبسایت comicbook، بازیکنان متعددی در Reddit در حال نشان دادن تصاویری از صندوق‌های طلایی در نقشه جدید هستند. طبق آنچه در حال گزارش است، راهی برای باز کردن این صندوق‌ها نیست، و به طور کلی خیلی مرموز هستند. به نظر می‌رسد این کار سازندگان بازی PUBG منطقی به نظر رسید، مخصوصا با افزایش فوق العاده رقیب این بازی، یعنی Fortnite، که در حال حاضر چنین رمزهایی‌ها را در بازی خود گنجانده است. در بازی Fortnite بازیکنان درحال پیدا کردن رمزهایی هستند که در سرتاسر نقشه مخفی شده‌اند. خیلی دور از ذهن نبود تا این ایده را در بازی PUBG نیز شاهد باشیم.

این که این صندوق‌ها به نوعی لوت (Loot) به حساب می‌آیند یا نه، چیزی است که هنوز دقیقا مشخص نیست. با این وجود، اگرچه این به بازی جذابیت‌هایی افزوده است، ولی خیلی‌ها آن را به نوعی یک کار کهنه و تکراری نامیده‌اند. خوش‌بختانه ما به زودی جزئیات بیشتری از این صندوق‌ها به دست خواهیم آورد، اگرچه مدتی است این نقشه در حالت آزمایشی قرار دارد. خوشبختانه زمان عرضه این نقشه به بازی در Steam تابستان عنوان شده است.

PUBG

اخیرا هم این بازی در Twitch نیز قابلیتی به دست آورده بود تا بازیکنان بتوانند در آن استریم‌ها را بر اساس تعداد بازیکن زنده مانده در بازی مرتب کنند. این فیلتر باعث می‌شود تا در صورت تمایل، بتوانید استریم‌هایی را مشاهده کنید که مثلا فقط 10 نفر در بازی باقی مانده باشند؛ مخصوصا اگر حوصله صبر کردن و از بین رفتن 90 نفر دیگر را نداشته باشید!

آیا شما هم از این صندوق‌های طلایی در بازی پیدا کرده‌اید؟

منبع متن: pardisgame