با توجه به وب‌سایت استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، این استودیو در حال استخدام اعضای جدید برای ساخت پروژه‌ بعدی خود است. آیا دنباله‌ی بازی موفق و محبوب Horizon: Zero Dawn در راه است؟ این طور که به نظر می‌رسد، عنوان بعدی این استودیو هلندی مشخص شده و به زودی وارد فاز تولید می‌شود. البته با […]

گوریلا گیمز برای بازی جدید خود در حال استخدام نیرو است

با توجه به وب‌سایت استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، این استودیو در حال استخدام اعضای جدید برای ساخت پروژه‌ بعدی خود است. آیا دنباله‌ی بازی موفق و محبوب Horizon: Zero Dawn در راه است؟

این طور که به نظر می‌رسد، عنوان بعدی این استودیو هلندی مشخص شده و به زودی وارد فاز تولید می‌شود. البته با توجه به موفقیت بالای Horizon: Zero Dawn، به احتمال زیاد، پروژه بعدی این استودیو دنباله‌ی نسخه اول خواهد بود اما با این‌حال نباید مجموعه Killzone را فراموش کرد؛ شاید عنوان بعدی آن‌ها ادامه‌ای بر داستان این سری باشد.

البته سوال اصلی چیز دیگری است؛ آیا الوی باز هم مهمان کنسول پلی‌استیشن ۴ خواهد بود؟

به طور معمول روند توسعه یک بازی AAA سه سال به طول می‌انجامد و اگر این پروژه نیز شرایط مشابهی داشته باشد، قطعاً تا آن زمان کنسول پلی‌استیشن ۵ به بازار عرضه شده است؛ به همین دلیل احتمالاً بازی جدید گوریلا گیمز یک عنوان نسل بعدی خواهد بود.

آیا دوست دارید دنباله‌ای بر Horizon ساخته شود یا این‌که زمان آن رسیده که این استودیو دستی بر سر و روی سری Killzone بکشد؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع متن: gamefa