پس از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Rage 2، حال شرکت بتسدا جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و وسایل نقلیه موجود در این عنوان را به اشتراک گذاشته است. همچنین اولین تصاویر بازی نیز منتشر شده‌اند. از آن جایی که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، زمان زیادی داریم تا با آن بیشتر آشنا شویم. البته […]

جزئیات جدیدی از گیم‌پلی بازی Rage 2 منتشر شد

پس از انتشار تریلر گیم‌پلی بازی Rage 2، حال شرکت بتسدا جزئیات بیشتری از گیم‌پلی و وسایل نقلیه موجود در این عنوان را به اشتراک گذاشته است. همچنین اولین تصاویر بازی نیز منتشر شده‌اند.

از آن جایی که این بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، زمان زیادی داریم تا با آن بیشتر آشنا شویم. البته ما می‌دانیم که تریلر جدیدی از بازی و “بسیاری اطلاعات دیگر” در رویداد E3 2018 منتشر خواهند شد.

لازم به ذکر بوده که بتسدا به شکل جالبی Rage 2 را یک عنوان “AAAAAA” معرفی کرده است؛ به این دلیل که دو استودیو AAA در حال توسعه آن هستند. البته اگر به تریلر گیم‌پلی نگاه کنیم، شاهد یک بازی با گرافیک فوق‌العاده و استایل هنری خاص هستیم.

اطلاعات جدیدی که شرکت بتسدا به اشتراک گذاشته است:

آخرین نگهبان

با کمک مجموعه‌ای از سلاح‌های قابل ارتقا، قدرت‌های ویرانگر Nanotrite‌ و Overdrive، این توانایی را دارید که از تفنگ‌های خود، بیشتر از محدودیت مکانیکی‌شان استفاده کنید.

تخته گاز

از کامیون و ماشین‌های سنگین گرفته تا هلی‌کوپتر‌های gyrocopters. شما می‌توانید از دسته‌بندی‌های مختلفی از وسایل نقلیه محکم و سخت که برای این سرزمین طراحی شده‌اند برای جابه‌جایی در آن استفاده کنید. اگر چیزی را می‌بینید، می‌توانید آن را برانید.

دشمنان و گروه‌ها

برای کنترل سرزمین، با گروه‌های وحشی و خشن بجنگید. هر گروه دارای مجوعه‌ای از مردان دیوانه‌، جهش یافته‌ها و هیولا‌های تشنه به خون است.

سرزمین بازی منتظر شماست

به شکلی یک پارچه در مناظر متنوع و گسترده بازی در تعقیب حکومت باشید. از جنگل‌‌های سرسبز و مرداب‌های خطرناک گرفته تا بیابان‌های داغ و سوزان. این سرزمین بسیار گسترده و عظیم است. اما شما به ابزار لازم مجهز هستید تا برای هر سانتی‌متر این سرزمین بجنگید.

بازی Rage 2 در بهار سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید تصاویر با کیفیت بازی را در پایین مشاهده کنید

   

منبع متن: gamefa