در شماره‌ی جدید مجله‌ی هفتگی فامیتسو شاهد اطلاعات و تصاویر جدیدی از عنوان اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی Code Vein هستیم. اول از همه، شخصیت جدیدی به نام امیلی سو (Emily Sue) معرفی شده است. وی مانند یاکومو (Yakumo) به یک سازمان شبه نظامی محرمانه تعلق دارد که از میدو (Mido) دستور می‌گیرد و قربانی آزمایشات آن‌ها […]

جزئیات جدیدی از Code Vein منتشر شد

در شماره‌ی جدید مجله‌ی هفتگی فامیتسو شاهد اطلاعات و تصاویر جدیدی از عنوان اکشن نقش‌آفرینی ژاپنی Code Vein هستیم.

اول از همه، شخصیت جدیدی به نام امیلی سو (Emily Sue) معرفی شده است. وی مانند یاکومو (Yakumo) به یک سازمان شبه نظامی محرمانه تعلق دارد که از میدو (Mido) دستور می‌گیرد و قربانی آزمایشات آن‌ها بوده است. امیلی پس از سقوط و فروپاشی بزرگ از یاکومو جدا شده و یاکومو او را مانند خانواده‌ی خودش می‌داند. در بازی این امکان وجود خواهد داشت که به جزئیات رابطه‌ی آن‌ها با مرور خاطراتشان دست یابید.

علاوه بر این در شماره‌ی جدید فامیتسو با شهری به نام City of Fire آشنا شده‌ایم که شعله‌های آتش سرتاسر آن را برای همیشه فرا گرفته است. همچنین دو ضربه و حرکت جدید معرفی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها با سلاح‌های چکش مانند استفاده کرد: Huge Hammer و Impulse Anchor.

Code Vein قرار است در تاریخ نامشخصی در سال جاری برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد. اکنون تصاویر جدید این عنوان در مجله‌ی فامیتسو را مشاهده می‌کنید:

 

منبع متن: gamefa