سرانجام از Call of Duty: Black Ops IIII طی یک مراسم زنده رونمایی شد که شامل محتویات و تغییرات گسترده‌ای در بخش زامبی و چندنفره می‌شود. در ابتدا با نمایش یک تریلر از گیم‌پلی بخش چندنفره، از بازی رونمایی شد که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید. از تغییرات قابل توجه دیگر، می‌توان به "عدم وجود بخش داستانی" اشاره نمود.

تریلر رونمایی از بخش چندنفره Black Ops IIII:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

در این تریلر توانستیم بخش‌های هیجان‌انگیز حالت چندنفره Call of Duty: Black Ops IIII را مشاهده کنیم. شاید قابل توجه‌ترین تغییر، این باشد که برای اولین بار در سری، Health یا جان شما در بخش چندنفره به‌صورت خودکار افزایش نمی‌یابد و در PS4 با استفاده از دکمه L1 باید این کار را خودتان انجام دهید. همچنین ماموریت‌های داستانی در بخش چندنفره وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت تک‌نفره نیز به اتمام برسانید و برای پایان پروژه بخش چندنفره، یک تریلر سینمایی دیگر هم نمایش داده شد که آن را در ادامه مشاهده خواهید نمود:

تریلر سینمایی بخش چندنفره:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بخش زامبی:

سپس در ادامه کار، مسئول بخش زامبی برروی صحنه آمد و در رابطه با این بخش صحبت کرد. ظاهرا در سال جاری محتویات زیادی را در حالت زامبی شاهد خواهیم بود. در زامبی Black Ops IIII سه نقشه با حالت‌های متفاوت مدرن و قدیم به نام‌های IX ،Voyage of Despair و Blood of the Dead وجود دارند که تمام آن‌ها از روز عرضه در دسترس قرار می‌گیرند.

شما در بخش زامبی می‌توانید قوانین خود را داشته باشید و هر طور که بخواهید بازی کنید. همچنین به‌طور کامل قابلیت شخصی‌سازی وجود دارد. علاوه بر این، در این بخش شاهد چالش‌هایی با مدت زمان محدود و درجه سختی‌های مختلفی خواهیم بود.

در ادامه می‌توانید تریلرهای بخش زامبی و سه نقشه و حالت موجود را مشاهده کنید:

تریلر مربوط به نقشه و حالت IX زامبی:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

تریلر مربوط به نقشه و حالت Voyage of Despair زامبی:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

تریلر مربوط به نقشه و حالت Blood of the Dead زامبی:

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

بخش بتل رویال و اطلاعاتی از نسخه PC:

سازندگان قول پشتیبانی ویژه‌ای از نسخه PC را داده‌اند. ظاهرا این بار بازی برروی PC در انحصار Battle.net خواهد بود و سرورهای اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است. Black Oops IIII برروی این پلتفرم با کیفیت 4K، پشتیبانی از HDR و نرخ فریم آزاد اجرا می‌شود.

در پایان مراسم گفته شد که بازی دارای یک حالت بتل رویال به نام BLACKOUT خواهد بود که بزرگ‌ترین نقشه‌های تاریخ فرانچایز Call of Duty در آن قرار دارند (نقشه‌ای 1500 برابر بزرگ‌تر از Nuketown) و امکان استفاده از وسایل نقلیه در خشکی، دریا و آسمان هم در این بخش وجود خواهد داشت. BLACKOUT شامل شخصیت‌ها و سلاح‌های پرطرفدار در به یاد ماندنی‌ترین مناطق نقشه‌های سری می‌شود. شخصیت‌های بخش زامبی در حالت BLACKOUT نیز قابل بازی هستند.

همکاری همیشگی با Sony:

PlayStation حق بازاریابی Black Ops IIII را در دست دارد و باید انتظار انتشار DLCها به‌مدت یک‌ماه زودتر برروی PS4 نسبت به بقیه پلتفرم‌ها و مسائلی مانند این را هم داشته باشیم.

در پایان لطفا نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame