پس از انتشار سه تریلر مختلف از بخش زامبی عنوان تازه معرفی شده‌ی Call of Duty: Black Ops 4، حال شاهد اطلاعات و جزئیات جدیدی از آن هستیم. همان‌طور که در تریلرها مشاهده کردید، چهار شخصیت مختلف با سلاح‌های مختلف در مکان‌هایی متفاوت وجود دارند که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید […]

جزئیاتی از بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

پس از انتشار سه تریلر مختلف از بخش زامبی عنوان تازه معرفی شده‌ی Call of Duty: Black Ops 4، حال شاهد اطلاعات و جزئیات جدیدی از آن هستیم.

همان‌طور که در تریلرها مشاهده کردید، چهار شخصیت مختلف با سلاح‌های مختلف در مکان‌هایی متفاوت وجود دارند که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مثلاً می‌توانید در میدان نبرد گلادیاتورها با استفاده از سلاح‌های سرد با زامبی‌ها مبارزه کنید یا اینکه در کشتی کوچکی با مشتی محکم از شر آن‌ها خلاص شوید! بخش زامبی از سه تجربه‌ی منحصر به فرد با نام‌های IX ،Voyage of Despair و Blood of the Dead بهره خواهد برد.

بخش زامبی Call of Duty: Black Ops 4 سفارشی‌ترین تجربه‌ی سری در بخش زامبی را ارائه داده و همچنین قابلیت انتخاب درجه‌ی سختی را بازخواهد گرداند تا تمامی بازیکنان بتوانند از آن لذت ببرند. نهایتاً حالت Zombie Rush گیم‌پلی را به‌طوری ساده‌سازی کرده است که چه بازیکنان قدیمی و چه بازیکنان جدید بتوانند با چالش‌ها رو به رو شده و آن‌ها را به پایان برسانند.

Call of Duty: Black Ops 4 که ساعتی قبل تریلر رسمی معرفی آن به انتشار رسید، در ۱۲ اکتبر مصادف با ۲۰ مهر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa