The Queen and the Crone

امروز Creative Assembly بسته الحاقی جدید بازی Total War: Warhammer II به نام The Queen and the Crone را اعلام کرد.

اگر شما با دنیای Warhammer آشنایی داشته باشید، احتمالا خواهید دانست که این بسته روی ملکه High Elfها، Alarielle، و عجوزه Dark Elfها، Hellebron تمرکز خواهد داشت، که به ترتیب فرقه‌های Avelorn و Har Ganeth را رهبری می‌کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت خبری Dualshockers، این بسته الحاقی جدید با هر دو خط داستانی Vortex و Mortal Empires کاملا ادغام خواهد شد، و محتویات جدیدی مثل نیروها، مکانیسم‌ها، و 16 RoR (Regiments of Renown) جدید را با خود به همراه خواهد آورد.

علاوه بر این نکات که در این بسته الحاقی به صورت پولی عرضه خواهند شد، همچنین نسخه‌ای رایگان نیز در مورد شخصیت افسانه‌ای سومی به نام Alith Anar، ارباب Nagarythe، در اختیار ما قرار خواهد گرفت. شاید با این معرفی، دیگر نیاز نباشد تا برای اتمام کامل خط داستانی Mortal Empires وقت بگذارم، و به جای آن منتظر عرضه بسته الحاقی The Queen and the Crone باشم.

و این تمام داستان نیست، چرا که یک به‌روز رسانی جدید نیز با اصلاحات و تغییرات زیاد، و حمایت این بازی از خط داستانی Mortal Empires مربوط به بسته الحاقی Norsca، و بسته RoR مربوط به 30اُمین سالگرد سری بازی‌های Total War نیز به این بازی اضافه خواهد شد.

این بسته الحاقی جدید و تمام این محتویات حدودا در تاریخ 10 خرداد ماه امسال عرضه خواهند شد.

Total War: Warhammer II در حال حاضر به طور انحصاری برای PC در دسترس قرار دارد. اگر شما علاقه‌مند به بازی این عنوان هستید، هم اکنون نسخه Tomb Kings این بازی برای خرید در دسترس است.

عکس‌هایی از این بسته الحاقی را در زیر مشاهده می‌نمایید:

The Queen and the Crone

 

The Queen and the Crone

 

The Queen and the Crone

منبع متن: pardisgame