یوبی‌سافت پس از به تعویق انداختن عرضه‌ی Skull and Bones تا سال مالی ۲۰۱۹، حال توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه داده است تا طرفداران هرچه بیشتر از بازی محبوبشان آگاهی یابند. مدیر و کارگردان نوآوری Skull and Bones یعنی جاستین فارن (Justin Farren) در فروم رسمی یوبی‌سافت جزئیات بیشتری را راجع به تاخیر […]

کارگردان Skull and Bones از علت تاخیر در عرضه‌ی آن می‌گوید

یوبی‌سافت پس از به تعویق انداختن عرضه‌ی Skull and Bones تا سال مالی ۲۰۱۹، حال توضیحات بیشتری را در این خصوص ارائه داده است تا طرفداران هرچه بیشتر از بازی محبوبشان آگاهی یابند.

مدیر و کارگردان نوآوری Skull and Bones یعنی جاستین فارن (Justin Farren) در فروم رسمی یوبی‌سافت جزئیات بیشتری را راجع به تاخیر این عنوان به اشتراک گذاشته و گفته است که تیم یوبی‌سافت سنگاپور از زمان معرفی بازی در E3 2017 با تمام تلاش و سرسختانه برروی آن کار می‌کند. وی Skull and Bones را بزرگ‌ترین بازی این استودیو برشمرده و اعلام نموده که آن‌ها چندین سال است که مشغول توسعه‌ی این پروژه هستند.

جاستین فارن می‌گوید که هدف اصلی Skull and Bones، “خلق یک فضای اقیانوسی سیستمیک است که فانتزی دزدان دریایی را به نمایش می‌گذارد و پر از فعالیت‌های مختلف است” و همچنین آن‌ها در تلاش هستند که چه محیط و عناصر و عوامل آن و چه داستان بازی را غنی کنند. در نهایت، سازندگان عرضه‌ی این عنوان را جهت رسیدن به سطحی مناسب و رضایت‌بخش به تعویق انداخته‌اند.

Skull and Bones با توجه به تاخیری که دریافت کرده، قرار است بین ماه‌های آوریل تا مارس ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه گردد. ضمناً طی کنفرانس یوبی‌سافت در رویداد E3 2018 شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود.

منبع متن: gamefa