درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Machinarium در خدمت شما هستیم.

بازی Machinarium عنوانی در سبک ماجرایی-معمایی اشاره و کلیک است که توسط استودیوی مستقل Amanita Design توسعه یافته و ابتدا در شانزدهم اکتبر سال 2009 برای PC، و سپس به تدریج برای پلتفرم‌های دیگری همچون اندروید، iOS، پلی استیشن 3 و 4 و همچنین PS Vita نیز عرضه شد. بازیکن در این عنوان در نقش روباتی کوچک قرار می‌گرفت که به دلایل نامعلوم، توسط یک دستگاه حمل زباله در یک زباله دان، رها می‌شد و باید با حل معماهای مختلف، دوباره برای ورود به شهر و پرده برداری از وقایعی که به این وضعت منجر شده بود، پرده برمی‌داشت.

این بازی پس از عرضه شدن توانست تا به موفقیت بسیار خوبی برسد و جوایز متعددی همانند "بهترین موسیقی" از وب سایت PC Gamer، "بهترین بازی مستقل" از Paris Game Festival و "بهترین طراحی هنری" را از Independent Games Festival دریافت کند. از لحاظ فروش نیز این بازی توانست تا خوب عمل کند و تا پانزدهم جولای سال 2016، 4 میلیون نسخه از آن فروخته شد. بعد از این موفقیت گسترده، هنگامی که در سال 2011 از سازندگان بازی در مورد احتمال ساخته شدن ادامه‌ی این عنوان سوال شد، آن‌ها عنوان کردند که ساخت یک ادامه کاملا "امکان پذیر" است ولی چیزی است که تیمشان باید در مورد آن فکر کند.

Machinarium Soundtrack

Machinarium Bonus EP

ناشر: Amanita Design

سال انتشار: 2009

تعداد قطعات موسیقی: 14 قطعه + 5 قطعه Bonus EP

مدت زمان کلی: 51 دقیقه و 45 ثانیه + 14 دقیقه و 32 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Tomáš Dvořák, Vojtech Zelinsky

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک کمکی از مدیافایر (حجم فایل: 152.43 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Robot Band Tune

Clockwise Operetta [موسیقی پیشنهادی]

Game In The Brain

Mr. Handagote [موسیقی پیشنهادی]

The Black Brotherhood Theme

The Glasshouse With Butterfly [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم

منبع متن: pardisgame