توسعه دهندگان عنوان به شدت مورد انتظار Days Gone که به صورت انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن ۴ ساخته خواهد شد، در اظهاراتی جدید عنوان کرده‌اند که بی تردید سعی بر این دارند تا از نهایت قدرت سخت افزاری پلی‌استیشن ۴ استفاده کنند تا محصول نهایی که به دست مشتریان می‌رسد، در نوع خود بهترین باشد. پیش […]

توسعه دهندگان Days Gone: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا از نهایت قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده کنیم

توسعه دهندگان عنوان به شدت مورد انتظار Days Gone که به صورت انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن ۴ ساخته خواهد شد، در اظهاراتی جدید عنوان کرده‌اند که بی تردید سعی بر این دارند تا از نهایت قدرت سخت افزاری پلی‌استیشن ۴ استفاده کنند تا محصول نهایی که به دست مشتریان می‌رسد، در نوع خود بهترین باشد.

پیش از این تیم سازنده Days Gone را در روند ساخت و توسعه سری موفق Syphon Filter دیده بودیم. حال کارکنان این استودیو بار دیگر دور هم جمع شده‌اند تا یک عنوان موفق دیگر این بار برای پلی‌استیشن ۴ بسازند که در نوع خود بهترین باشد.

چندی پیش عنوان جهان آزاد زامبی محور Days Gone تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورد تا تیم توسعه دهنده آن زمان بیشتری برای پولیش و بهبود مشکلات این بازی در اختیار داشته باشند تا محصول نهایی با بالاترین کیفیت ممکن به دست کاربران برسد. این بازی احتمالا در کنفرانس خبری سونی در رویداد E3 امسال حضور نخواهد داشت اما در ماه گذشته به لطف مجله معتبر Game Informer توانستیم با بخش‌های زیادی از گیم‌پلی آن آشنا شویم و اطلاعات زیادی از آن به دست بیاوریم. این اطلاعات در غالب ویدئو‌هایی طولانی از گیم‌پلی این بازی ارائه شد که ما را با سیستم گان پلی، زامبی‌ها و نقش آن‌ها و همینطور برخی از تصمیمات کلیدی در این بازی آشنا کرد.

آخرین مقاله‌ای که در این مجله از Days Gone منتشر شد یک مصاحبه ویدئویی با برخی از اصلی‌ترین توسعه دهندگان این بازی است که این افراد در خصوص هدف و آرزویی که پشت توسعه این بازی قرار دارد، صحبت کرده‌اند. ما در این جا بخشی از این مصاحبه را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید.

قطعا تلاش ما بر این است که از نهایت قدرت پلی‌استیشن ۴ استفاده کنیم.

اولین چیزی که باید در موردش صادقانه و شفافانه صحبت کنیم این است که ما بخشی از سونی هستیم. سونی به شدت از ما حمایت می‌کند. ما یک تیم بزرگ توسعه دهنده داریم، که در طی ماه‌ها تعدادشان کم شده است. این افراد به طور مداوم در حال کار روی بخش‌های مختلف از جمله بازاریابی و PR و پیدا کردن منابع خارجی هستند تا اطمینان حاصل کنیم محصولی که می‌سازیم، می‌تواند به خوبی به فروش برسد چرا که این موضوع برای ما بسیار مهم است. علاوه بر این فروش بالای این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد چرا که به عنوان یک شرکت فرست پارتی، ما بخشی از سونی هستیم.

کاری که واقعا می‌خواهیم انجام دهیم این است که عنوانی بسازیم که در نوع خود بی نظیر باشد؛ این موضوع برای ما بسیار بسیار اهمیت دارد.

کاملا منطقی است چرا که هر استودیویی که زیر نظر شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی در حال فعالیت است، از حمایت بسیار زیادی این شرکت برخوردار است و توانسته در راستای رضایت مشتریان به بهترین نحو ممکن عمل کند. تنها کافی است نگاهی به برخی از عناوین فرست پارتی این شرکت کنیم. امسال سانتا مونیکا با عنوان God of War، سال قبل گوریلا گیمز با Horizon: Zero Dawn و البته همه بازی‌هایی که به دست ناتی داگ ساخته شده‌اند، نمونه‌های بارز این موضوع هستند که نشان می‌دهد چقدر بازی‌های فرست پارتی سونی موفق و محبوب ظاهر شده‌اند. تنها عناوین فرست پارتی سونی هستند که می‌توانند رکورد عنوان انحصاری قبلی را جابجا کند که نشان دهنده ارزش بالای این بازی‌ها و عملکرد شرکت سونی در این زمینه بوده است. همانطور که دیوید کیج، کارگردان عنوان Detroit: Become Human نیز دیروز اعلام کرد، هیچ کس نمی‌تواند منکر این شود که بازی‌های فرست پارتی سونی باعث زنده نگه داشتن عناوین داستانی و تک نفره شده‌اند. سونی کاری کرده که رقابت بین استودیو‌های آن برای ساخت عناوین بهتر از یکدیگر، به بالاترین حد ممکن برسد.

شاید Days Gone در نگاه اول عنوانی آشنا و اقتباسی از سایر عناوین وحشت بقا مانند The Walking Dead به نظر برسد اما در واقعیت کاملا از چنین عناوینی متفاوت است و جریان دیگری را روایت می‌کند. شما در این بازی به عنوان پروتاگونیست آن یعنی Deacon St. John به بازی خواهید پرداخت. او یک موتور سوار جاه طلب است که به جای این که در مناطق امن پناه بگیرد و در کنار سایر انسان‌ها به زندگی آرام خود ادامه دهد، به جنگ زامبی‌های بی شمار شتافته. این بازی از سال ۲۰۱۵ در دست ساخت است پس با در نظر گرفتن عرضه آن در سال ۲۰۱۹، چهار سال از زمان ساخت آن می‌گذرد.

اخیرا اطلاعات زیادی از این بازی منتشر شده که اگر آن‌ها را از دست داده‌اید، می‌توانید در بخش زیر با کلیک روی تیتر هر خبر اطلاعات بیشتری از آن به دست بیاورید.

منبع متن: gamefa