مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) یکی از بازیگران بازی در دست ساخت و مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding، به تازگی درباره‌ی ایفای نقش خود در بازی اطلاعاتی ارائه داده است. اگر در جریان اخبار بازی Death Stranding قرار گرفته باشید می‌دانید که به دلیل علاقه‌ی زیاد هیدئو کوجیما به سینما، در این بازی ستارگان […]

توضیحات مدس میکلسن درباره‌ی ایفای نقش در Death Stranding

مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) یکی از بازیگران بازی در دست ساخت و مورد انتظار هیدئو کوجیما یعنی Death Stranding، به تازگی درباره‌ی ایفای نقش خود در بازی اطلاعاتی ارائه داده است.

اگر در جریان اخبار بازی Death Stranding قرار گرفته باشید می‌دانید که به دلیل علاقه‌ی زیاد هیدئو کوجیما به سینما، در این بازی ستارگان سینمایی زیادی ایفای نقش می‌کنند. ستارگانی که فعلا حضورشان تائید شده‌ و ما در نمایش‌های بازی آن‌ها را مشاهده کرده‌ایم عبارت اند از نورمن ریداس (Norman Reedus)، گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) و مدس میکلسن که در Death Stranding نقش شخصیت منفی اصلی بازی را ایفا می‌کند. مدس میکلسن در مصاحبه با سایت فرانسوی زبان Premiere درباره‌ی کار بر روی بازی کوجیما و نیز تفاوت‌های کار در سینما و بازی‌های ویدئویی سخن گفته است :

گذشته‌ی من به عنوان رقاص برای ایفای نقش این شخصیت بسیار مفید بوده است. قبل از اینکه بازیگر شوم، به مدت ۱۰ سال رقص باله کار می‌کردم و این تجربه به من اجازه داد تا حرکات مناسب را پیدا کنم. این تمرین بسیار سختی در مقایسه با کار در سینما است، حتی اگر در آخر احساسات‌مان را برای به‌دست آوردن زندگی تحمیل کنیم.

سخنان میکلسن درباره‌ی تاثیر تجربه‌ی رقص او در ایفای نقشش در Death Stranding قابل تامل است. البته ما انتظار نداریم که او در بازی نقش یک رقاص را ایفا کند، ولی این احتمال وجود دارد که کوجیما از روانی بیان و ظرافت در ایفای نقش ذاتی او، برای گرفتن بازی مورد نظر خودش استفاده کرده باشد. Death Stranding یکی از چهار بازی است که سونی در E3 امسال روی آن‌ها تمرکز دارد و اخیراً نیز کوجیما حضور بازی در E3 2018 را نیز تائید کرده است. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی، احتمالا به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa