معمولاً زمانی که پای سونیک در میان باشد، شرکت سگا حضور گسترده‌ای در فستیوال SXSW دارد. در طی این رویداد که در ماه مارس برگزار شد، این شرکت بازی Sonic Mania Plus و انیمیشن سریالی Sonic Mania Adventure را معرفی کرد. همچنین در انتها یک تیزر کوتاه پخش شد که به نسخه جدیدی از سری Sonic Racing […]

سگا: به زودی اطلاعات بیشتری از عنوان Sonic Racing منتشر خواهد شد

معمولاً زمانی که پای سونیک در میان باشد، شرکت سگا حضور گسترده‌ای در فستیوال SXSW دارد. در طی این رویداد که در ماه مارس برگزار شد، این شرکت بازی Sonic Mania Plus و انیمیشن سریالی Sonic Mania Adventure را معرفی کرد. همچنین در انتها یک تیزر کوتاه پخش شد که به نسخه جدیدی از سری Sonic Racing اشاره می‌کرد.

از زمان انتشار تیزر، سگا هیچ اطلاعات دیگری در مورد این پروژه مرموز به اشتراک نگذاشته بود اما بر اساس استریم زنده‌ای که هفته گذشته پخش شد، به نظر می‌رسد که قرار است اخبار تازه‌ای از این عنوان بشنویم.

حال به تازگی آقای ارون وبر (Aaron Webber)، مسئول بخش روابط عمومی شرکت سگا توضیحات جدیدی ارائه داده است:

بسیاری از شما انتظار اطلاعات و اخبار جدیدی را دارید و در مورد عنوانی که در SXSW نشان داده شد کنجکاو هستید. حداقل در آینده نزدیک ممکن است چیز‌های بیشتری از آن به گوش شما می‌رسد. خودتان را آماده کنید. به زودی اتفاق می‌افتد.

به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به رویداد E3 شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این عنوان خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ آیا به بازی‌های مجموعه Sonic Racing علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: gamefa