این روزها اسکوئر انیکس به لطف پروژه‌های مرموز و مشکوک خود تبدیل به یکی از خبر سازترین شرکت‌های فعال در زمینه بازی‌های ویدئویی شده. اصرار شدید این شرکت برای عدم رونمایی از بازی‌هایش تا قبل از شروع E3 2018 همه را منتظر گذاشته طوری که کنجکاوی‌های زیادی برای اطلاع از پروژه‌های این شرکت در کل […]

به نظر می‌رسد Outriders عنوان جدید Square Enix و People Can Fly است

این روزها اسکوئر انیکس به لطف پروژه‌های مرموز و مشکوک خود تبدیل به یکی از خبر سازترین شرکت‌های فعال در زمینه بازی‌های ویدئویی شده. اصرار شدید این شرکت برای عدم رونمایی از بازی‌هایش تا قبل از شروع E3 2018 همه را منتظر گذاشته طوری که کنجکاوی‌های زیادی برای اطلاع از پروژه‌های این شرکت در کل دنیا به وجود آمده است. حال که به نظر می‌رسد عنوان جدید Outriders پروژه جدید این شرکت است، انتظار می‌رود در رویداد E3 امسال به طور کامل به معرفی این بازی پرداخته شود.

چندی پیش خبر‌هایی از تیم توسعه دهنده عناوین Bulletstorm و همینطور Gears of War: Judgement یعنی پیپل کن فلای (People Can Fly) منتشر شد که اعلام می‌داشت، دو استودیوی جدید از طرف آن‌ها تاسیس شده است. همانطور که می‌دانید این استودیو در حال همکاری با اسکوئر انیکس برای ساخت یک آی‌پی جدید است. طبق چیزی که اعلام شده این آی‌پی جدید یک عنوان شوتر است که به زودی اطلاعات بیشتری از ویژگی‌های آن و مشخصات این بازی منتشر خواهد شد. رویداد E3 امسال می‌تواند زمان بسیار مناسبی برای تحقق این موضوع باشد تا بتوانیم بیشتر با این بازی آشنا شویم و ویژگی‌های آن را بدانیم.

اسکوئر انیکس اخیرا علامت تجاری جدیدی در اروپا به ثبت رسانده که Outriders نام دارد و در حالی که اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده و ما جزئیاتی از آن نمی‌دانیم، احتمالا این بازی همان عنوان شوتری است که پیپل کن فلای در حال کار روی آن است. امیدواریم هر چه زودتر این عنوان معرفی شود و ما جزئیات رسمی و دقیقی از این عنوان به دست بیاوریم.

اما در خصوص زمان معرفی این بازی و این که چه زمانی برای آن مناسب است، باید اعلام کنم کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در رویداد E3 امسال می‌تواند بهترین زمان برای انجام این کار باشد چرا که طبق برنامه‌هایی که تا به حال از این رویداد اعلام شده، اسکوئر انیکس در این رویداد حضور دارد و کنفرانس خبری خود را برگزار خواهد کرد. همانطور که پیش از این نیز اعلام شده، عناوینی نظیر Kingdom Hearts III و همینطور Shadow of the Tomb Raider در این رویداد حضور دارند و ما شاهد انتشار اطلاعاتی از آن‌ها خواهیم بود. این موضوع در حالی است که عناوینی نظیر The Avengers Project و همینطور Final Fantasy VII Remake نیز احتمالا در این رویداد حضور دارند. احتمال زیادی وجود دارد که شاهد معرفی عناوین جدید از طرف این شرکت باشیم که با این وجود عنوان Outriders از ساخته‌های پیپل کن فلای می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی برای معرفی در این رویداد باشد.

منبع متن: gamefa