rainbow6

Rainbow Six Siege از زمان عرضه‌اش در 2015 تا کنون به یک بازی بی‌بدیل تبدیل شده است. اپراتورهای جدید و نقشه‌های تازه، آن را به یک بازی تیراندازی تاکتیکی منحصر به فرد تبدیل کرده، که هر چقدر بیشتر در آن مهارت کسب کنید، به همان اندازه از آن لذت خواهید برد.

اما با تمام این نکات، هر چیزی می‌تواند ضعف‌های خودش را داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و بر اساس مقاله‌ای از pcgamesn، تعدادی از اپراتورها هستند که واقعا نیاز به بازنگری (Rework) دارند. البته بحث، بیشتر در مورد اپراتورهایی است که با وجود محبوبیت زیاد، مشکلات اذیت کننده‌ای دارند. این اپراتورها اگرچه مشکلات کمی دارند، اما همین مشکلات کم، باعث این شده تا آن لذتی که باید، از بازی کردن با آنها نداشته باشیم.

rainbow6

Echo

علی‌رغم تقویتی (Buff) که برای Echo در نظر گرفته شده و به او یک درون یوکای اضافه می‌دهد، مشکلاتی در مورد این اپراتور وجود دارد که از زمان ورودش به بازی، هنوز مرتفع نشده است. برای مبتدیان، یوکای می‌تواند خیلی اذیت کننده باشد. بعضا نمی‌توان مطمئن بود که سقف بالای یوکای برای اتصال به اندازه کافی صاف هست یا نه، که اغلب منجر به نابود شدن درون، یا ناکارآمدی آن در لحظات نیاز می‌شود.

بازیکنان مدت‌هاست که درخواست اضافه شدن جلوه‌ای بصری برای نشان دادن امکان اتصال درون به سقف را دارند. همچنین این درون در مورد مانع‌های بسیار کوچک نیز دچار مشکل می‌شود. یک بازنگری کوچک می‌تواند کمی از این مشکلات بکاهد، و Echo را برای بازی لذت‌بخش‌تر سازد.

rainbow6

Castle

Castle مشکلاتی دارد که Ubisoft در سال گذشته به آن اشاره کرده است، و آن هم این که سدهای ضدگلوله او در تیم‌های سطح بالا و هماهنگ خیلی کاربردی است، اما در بازی‌های معمول اغلب بی استفاده است. این درست است که هنگام قرار دادن این سد، تیم باید اتفاق نظر داشته باشند. اما مشکل اصلی از آسیب‌پذیر بودن این سد در اغلب اوقات منشا می‌گیرد.

اپراتورهای زیادی می‌توانند این سد را به راحتی نابود کنند؛ از جمله Ash، Zofia، Sledge و Glaz. باقی اپراتورها هم می‌توانند با انواع خرج‌های انفجاری آن را نابود کنند. سدهای Castle را می‌توان با تقویتی کوچک مستحکم‌تر کرد، در حالی که بیش از حد قوی نباشند.

rainbow6

Capitao

Capitao همیشه در جای عجیبی از متا قرار دارد. تیرهای خفه کننده او پتانسیل این را دارند که بیش از حد مفید باشند، ولی برای رسیدن به این امتیاز، نیاز به مقدمات و هوشمندی زیادی دارد. اولا شما باید موقعیت دشمن را رصد کنید، آنگاه باید آن جایی که قرار است تیر را قرار دهید، کاملا ببینید.

این البته شاید دومین مشکل او باشد، چرا که Capito در ایجاد شکاف (Breaching) نیز مشکل دارد. زمانی که او می‌توانست نارنجک‌های انفجاری با خود حمل کند این مشکل وجود نداشت، ولی امروزه دیگر امیدی به استفاده از کمان او نیست.


rainbow6

Thatcher

قرارگیری Thatcher در این لیست می‌تواند عجیب به نظر برسد، چرا که او یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای بازی است، ولی مشکل او سومندی او نیست، که بازی کردن با او لذت بخش نیست. او نارنجک‌های الکترومغناطیسی (EMP) پرتاب می‌کند و پس از انفجار، تا مدتی تمام دستگاه‌های الکترونیکی خاموش می‌شوند. استراتژی کمی در مورد استفاده از Thatcher وجود دارد تقریبا هیچ روشی برای مقابله با نیست.

اگر تیم دشمن Thatcher داشته باشد، آنگاه Mute و Bandit تیم شما صرفا قالبی از خودشان بدون هرگونه توانایی هستند! Thatcher را باید به گونه‌ای بازنگری کرد که بازی با او یا علیه او را چالشی‌تر کرد. به هر حال، او هم اکنون در بازی نقش یک دکمه خاموش را بازی می‌کند!

rainbow6

IQ

IQ یکی از جالب‌ترین ابزارهای بازی را در اختیار دارد. شناساگر وسایل الکترونیکی او برای یافتن اکثر ابزار مفید است، ولی در اغلب مواقع اطلاعاتی که او به دست می‌آورد خیلی کاربردی نیست. او می‌تواند محل باتری‌ها یا خاموش‌کننده‌های سیگنال Bandit را پیدا کند، ولی نمی‌تواند کاری برای از بین بردن آنها بکند. فانتزی ایده‌آل شلیک به ابزارها با تفنگ او، به ندرت قابل استفاده است.

او می‌تواند از نارنجک‌های انفجاری استفاده کند، که خیلی مفید هستند، ولی برای کاری که مسئول آن است هنوز خیلی تجهیزاتی کمی دارد و به موقعیتی که در آن قرار دارد وابسته است. در بازی‌های حرفه‌ای، او تنها برای وقت خریدن جهت پیدا کردن دوربین‌های Valkyrie انتخاب می‌شود. اگر بتوان کاری کرد که ابزارهای پیدا شده توسط IQ برای هم‌تیمی‌هایش هم هایلایت شوند، می‌تواند برای تیمی‌هایش هم مفیدتر باشد.

دیدگاه شما در مورد این مقاله چیست؟ از نظر شما کدام‌یک از اپراتورها نیاز به بازنگری دارند؟

منبع متن: pardisgame