Resident Evil 7: Cloud Edition برای Switch معرفی شد

کنسول Nitendo Switch شاهد عرضه عناوین زیادی از Resident Evil نبوده است و در ماه پیش فقط سری Revelations برای این کنسول منتشر شد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، شرکت Capcom به طور غافلگیر کننده‌ای بازی Resident Evil 7: Biohazard را برای Switch معرفی کرد.

سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که چطور کنسول Switch می‌تواند چنین بازی پیچیده‌ای را بدون بهره بردن از ظرفیت هارد دیسک بالا اجرا کند؟ جواب این سوال ساده است. Switch توسط سرویس ابری می‌تواند از پس اجرای آن برآید.

نسخه Switch بازی، Resident Evil 7: Cloud Edition نام دارد و به بازیکن این امکان را می‌دهد که بدون دانلود کردن بازی در سیستم خود به تجربه‌ی آن بپرداند. تمام چیزی که بازیکنان نیاز دارند، یک اتصال آنلاین امن و مجوز اجرای بازی می‌باشد.

تمام محتوای اصلی بازی به همراه محتوای اضافه Banned Footage Volume 2 ،Banned Footage Volume 1، End of Zoe و Not a Hero برای Switch ارائه می‌شود. درحالیکه برای بعضی از کاربران ایده‌ی ارائه بازی ممکن است ناخوشایند باشد، اما با این حال یک عنوان قوی و موفق دیگر برای Switch عرضه خواهد شد. به علاوه، بازیکنان نیاز نیست که نگران ظرفیت هارد دیسک کنسول خود باشند و می‌توانند با استفاده از سیستم ابری از بازی لذت ببرند.

متاسفانه بازی به صورت دائمی از آن شما نمی‌شود و قیمتی که برای خرید آن می‌پردازید برای 180 روز می‌باشد.

بازی در تاریخ 3 خرداد و با قیمت 2000 ین (20 دلار) برای کشور ژاپن عرضه خواهد شد. هنوز خبری از انتشار بازی برای بازار آمریکا و دیگر مناطق از سوی Capcom اعلام نشده است.

در انتها شاهد تریلر گیم پلی بازی بر روی Switch باشید.

دانلود SD - دانلود HD

تماشا بصورت تمام‌صفحه 

منبع متن: pardisgame