Black Ops IIII

به گزارش پردیس گیم، یِیل میلر به عنوان تهیه کننده ارشد استودیوی Treyarch، اخیرا طی مصاحبه‌ای با Daily Star اعلام کرد فقدان بخش داستانی سنتی در Black Ops IIII فقط برای این نسخه از فرانچایز است:

"بخش داستانی سنتی فقط برای فعلا و همین زمان وجود ندارد. من واقعا فکر می‌کنم در پایان ساخت هر عنوان از خود می‌پرسیم طرفداران بیشتر عاشق چه چیزی می‌شوند؟ اگر آن یک بخش داستانی سنتی دیگر باشد، پس ما هم دوباره حالت داستانی سنتی می‌سازیم اما فعلا اهداف ما برای Black Ops IIII فقط بخش چندنفره، زامبی و BLACKOUT بود که برروی آن‌ها متمرکز هستیم."

عدم وجود بخش داستانی در Call of Duty: Black Ops IIII بدان معنا نیست که کل فرانچایز Call of Duty فاقد این بخش خواهند بود:

"در رابطه با آینده فرانچایز هم باید بگویم Infinity Ward و Sledgehammer تیم‌های شگفت‌انگیز خود را دارا هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند و هیچ نظری از کار فعلی آن‌ها ندارم."

میلر همچنین گفت حالت BLACKOUT در نسخه‌های آینده Call of Duty نمی‌تواند وجود داشته باشد زیرا در انحصار Treyarch و بازی‌های آن‌ها است. یعنی اگر بتل رویال بخواهد به سایر عناوین Call of Duty وارد شود، حالت متفاوتی خواهد بود.

میلر در پایان نیز افزود "من عاشق بازی‌های دارای روایت داستانی هستم و همیشه فضا برای این نوع عناوین وجود دارد اما برای ما و کاری که می‌خواستیم بکنیم، حذف بخش داستانی سنتی تصمیم درستی بود."

بر طبق شایعات اخیر، نسخه بعدی Call of Duty که در سال 2019 منتشر می‌شود، بازی Modern Warfare 4 خواهد بود.

منبع متن: pardisgame