کمتر از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه E3 باقی مانده است و شرکت بتزدا (Bethesda) مدت زمان کنفرانس خود در این نمایشگاه را مشخص کرد. پیت هاینز (معاون رئیس شرکت بتزدا) در پاسخ به یکی از کاربران در شبکه توئیتر اعلام کرد که مدت زمان کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 کمتر از سه ساعت […]

مدت زمان کنفرانس بتزدا در نمایشگاه E3 مشخص شد

کمتر از یک ماه تا برگزاری نمایشگاه E3 باقی مانده است و شرکت بتزدا (Bethesda) مدت زمان کنفرانس خود در این نمایشگاه را مشخص کرد.

پیت هاینز (معاون رئیس شرکت بتزدا) در پاسخ به یکی از کاربران در شبکه توئیتر اعلام کرد که مدت زمان کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 کمتر از سه ساعت خواهد بود. او گفت :”من نمی‌خوام یک زمان دقیق به شما بدهم، ولی اطمینان می‌دهم که به سه ساعت نخواهد کشید.”. براساس کنفرانس‌های قبلی این شرکت احتمال می‌رود که مدت زمان کنفرانس بین ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه باشد.

در E3 امسال بتزدا در نظر دارد تا اطلاعات جدیدی از بازی Rage 2 که به تازگی از آن رونمایی کرده است، منتشر کند. با توجه به شایعات منتشر شده بتزدا در این نمایشگاه از بسته الحاقی جدید بازی Prey و عناوین Doom 2 و  The Elder Scrolls Starfield رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود عنوان The Elder Scrolls Starfield قرار است دنیای Fallout و The Elder Scrolls را با هم مرتبط سازد.

شایعه شده که در طول کنفرانس بتزدا از عنوان Fallout 3 Anniversary به مناسبت ۱۰ سالگی بازی Fallout 3 رونمایی خواهد شد ولی هنوز هیچ چیز از سوی سازندگان تائید نشده است. هواداران انتظار دارند تا بتزدا از عنوان The Elder Scrolls VI نیز رونمایی کند اما تا زمان کنفرانس بتزدا هیچ چیز قطعی نیست.

کنفرانس بتزدا در تاریخ ۱۱ ژوئن یعنی ۲۱ خرداد برگزار خواهد شد و باید تا برگزاری این نمایشگاه و کنفرانس بتزدا برای تائید اطلاعات منتشر شده منتظر ماند. شما انتظار دارید در طی کنفرانس بتزدا از چه عناوینی رونمایی شود؟

منبع متن: gamefa