این اطلاعات به صورت آنلاین و در قالب اسناد فاش شده منتشر شده است. ظاهرا این اسناد حاوی لیست بازی‌های نینتندو در E3 2018 می‌باشد. معرفی بعضی از این بازی‌ها بسیار جذاب خواهد بود. همچنین اطلاعات دیگری در این اسناد وجود دارد که قبلا نیز فاش شده بود مانند حضور Super Smash Bros در برنامه […]

تصاویر جدیدی از برنامه نینتندو برای E3 2018 فاش شد

این اطلاعات به صورت آنلاین و در قالب اسناد فاش شده منتشر شده است. ظاهرا این اسناد حاوی لیست بازی‌های نینتندو در E3 2018 می‌باشد.

معرفی بعضی از این بازی‌ها بسیار جذاب خواهد بود. همچنین اطلاعات دیگری در این اسناد وجود دارد که قبلا نیز فاش شده بود مانند حضور Super Smash Bros در برنامه ننیتندو. در تصویر نشان‌داده شده در زیر برنامه‌های نینتندو برای معرفی بازی‌های جدیدش را می‌بینید. از مهم‌ترین بازی‌هایی که در این لیست وجود دارند می‌توان به Pokemon Let’s GO Pikachu & Eevee، Fortnite و Fallout 3 Anniversary اشاره کرد.

Fallout 3 سال ۲۰۰۸ منتشر شد و امسال دهمین سالگرد این عنوان می‌باشد. شاید مسئولان نینتندو برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی در نظر داشته باشند و یا شاید همزمان با جشن گرفتن دهمین سالگرد این بازی، آن را برای عرضه در نینتندو سوییچ معرفی کنند. در هر صورت این یکی از بازی‌های مهیجی است که حتما در نظر خواهیم داشت.

همچنین حضور بازی‌ Pokemon Let’s GO Pikachu & Eevee در کنفرانس نینتندو، هفته گذشته فاش شد. با این وجود حضور عناوین این بازی در این لیست، شایعاتی که هفته گذشته فاش شده بودند را تائید می‌کند. در این لیست به انتشار تریلری از این عناوین اشاره شده است. به هر حال امیدواریم که در آینده اخبار و تریلر گیم‌پلی جدیدی از نسخه سوییچ بازی Pokemon منتشر شود.

اما مهمترین نکته در مورد این لیست فاش شدن معرفی نسخه سوییچ Fortnite می‌باشد. خبری که بسیاری از طرفداران منتظر شنیدن آن بودند. با انتشار Fortnite بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند، می‌شد حدس زد که برنامه آینده اپیک گیمز (Epic Games) انتشار بازی Fortnite بر روی نینتندو سوییچ باشد. اگر این اتفاق بیفتد، Fortnite یکی از معدود بازی‌هایی خواهد بود که بر روی تمامی پلتفرم‌های ممکن منتشر شده است. بنابراین تقریبا همه قادر به بازی کردن Fortnite خواهند بود صرف‌نظر از کنسول یا دستگاهی که دارند. این خبر خیلی بزرگی است که قبلا نیز در مورد آن صحبت‌هایی شده بود ولی هیچ‌گاه به صورت رسمی تائید نشد.

سند دیگری فاش شده که متاسفانه کیفیت آن پایین می‌باشد ولی می‌توان در آن جزئیات بیشتری از برنامه نینتندو را ببینید:

هرچند قبلا نیز احتمال معرفی Super Smash Bros مطرح شده بود، با این حال این سند اطلاعات بیشتری از نمایش آن در مراسم نینتندو در E3 فاش می‌کند. در تصویر مشاهده می‌کنید که احتمالا شاهد رونمایی از یک شخصیت در بازی خواهیم بود. همچنین نمایشی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی در نینتندو سوییچ را شاهد خواهیم بود. این خبر برای طرفدارانی که منتظر بازی هستند، بسیار مهیج است.

از طرفی بازی‌هایی از قبیل Luigi’s Mansion در غرفه نینتندو در E3 2018 حضور خواهند داشت. Luigi’s Mansion نمایشی یک ساعته از گیم‌پلی خواهد داشت. همچنین از حالت جدید boss rush رونمایی خواهد شد. علاوه بر این بازی یک نسخه به‌روزرسان دریافت خواهد کرد که با سوییچ سازگارتر خواهد بود.

دقت داشته باشید که صحت این اسناد تائید نشده است و تا زمان انتشار اخبار رسمی نمی‌توان کاملا به آن اتکا کرد. یکی از نویسندگان ارشد Gaming INTEL در مورد این اسناد توضیحات زیر را ارائه داده است:

این اسناد اولین بار در سایت REDDIT و توسط کاربری به نام CHIKI-CHAN منتشر شده است که بیشتر او را با عنوان “LAUGHABLY FAKE” صدا می‌زنند. این اکانت سه سال است در ردیت وجود دارد و اکثرا پست‌های آن نیز مربوط به انیمه می‌باشد و به نظر نمی‌رسد که سابقه افشای چنین اطلاعاتی را داشته باشد. بنابراین به هیچ‌وجه نباید به این اسناد اعتماد کرد.

 

منبع متن: gamefa