شرکت چینی Tencent یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد. بخشی از دارایی‌های این شرکت شامل اکثریت سهام Riot Games (صاحب امتیاز بازی League of Legends)، بخشی از سهام Epic Games (سازنده‌ی بازی Fortnite) می‌شود. همچنین این شرکت شریک PUBG Corporation نیز می‌باشد. حال این شرکت چینی ۸۰ درصد سهام استودیوی Grinding Gear […]

شرکت چینی Tencent بیشتر سهام Path of Exile را خریده است

شرکت چینی Tencent یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای می‌باشد. بخشی از دارایی‌های این شرکت شامل اکثریت سهام Riot Games (صاحب امتیاز بازی League of Legends)، بخشی از سهام Epic Games (سازنده‌ی بازی Fortnite) می‌شود. همچنین این شرکت شریک PUBG Corporation نیز می‌باشد. حال این شرکت چینی ۸۰ درصد سهام استودیوی Grinding Gear Games سازنده‌ی بازی Path of Exile را نیز خریداری کرده است.

پس از فاش شدن این موضوع استودیوی Grinding Gear Games اعلام کرده است که این موضوع باعث ایجاد تغییراتی بزرگ در روند کارهای این استودیو نخواهد شد و روند توسعه‌ی بازی تحت تاثیر این موضوع قرار نخواهد گرفت. در حقیقت مدیر اجرایی این استودیو اعلام کرده است که تعداد اعضای فعال در این استودیو از ۱۱۴ نفر به ۱۳۰ نفر افزایش خواهد یافت.

 ما تصمیم داریم بسته‌های الحاقی جدید را در کنار هم توسعه دهیم و تقویت کردن تیم برای رسیدن به این هدف به ما کمک خواهد کرد. Tencent بزرگترین ناشر بازی‌های رایانه‌ای در دنیا می‌باشد، از شهرت بسیار خوبی برخوردار است و به خاطر حمایت از استقلال شرکت‌هایی که در آن‌ها سرمایه‌گزاری می‌کند شناخته می‌شود.

در حال حاضر سهم شرکت Tencent برابر با ۸۰ درصد سهام شرکت Gear Games است. اگرچه بازی همچنان رایگان باقی خواهد ماند، ممکن است این شرکت به عنوان صاحب بازی تصمیم بگیرد برخی محتوا را به طور انحصاری در کشور چین عرضه کند. محتوای اضافی بازی که در حال حاضر تیم توسعه دهنده بر روی آن کار می‌کند قرار است امسال و سال ۲۰۱۹ عرضه شوند. نسخه‌ی ۴٫۰٫۰ بازی نیز هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد و نسخه‌ی بتای آن جهت تست عمومی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر طرفداران بازی Path of Exile باید منتظر عرضه‌ی Incursion League باشند. این بسته‌ی الحاقی جدید به بازی‌بازان اجازه می‌دهد به گذشته سفر کرده و به معبد Atzoatl برای بازگرداندن آن به زمان حال حمله کنند. این بسته‌ی الحاقی در ماه جون به همراه برخی محتوای جدید در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Path of Exile هم اکنون برای دارندگان رایانه‌های شخصی به صورت رایگان از طریق پلتفرم استیم در دسترس است.

منبع متن: gamefa