Gamelab

به گزارش پردیس گیم و به نقل از سایت PSU، امی هنیگ اولین زنی خواهد بود که جایزه افتخاری Gamelab را به خاطر همکاری‌اش با صنعت بازی‌های ویدئویی دریافت می‌کند. این جایزه، از حرفه و سابقه چشمگیر سی ساله هنیگ که شامل همکاری در Nintendo، Crystal Dynamics، Naughty Dog و Visceral Games می‌شود، تقدیر می‌کند. وی که یکی از موثرترین زنان در حوزه بازی‌ها بوده و بیشتر از همه به خاطر کار برروی سری بازی‌های Uncharted، که برایش یک جایزه BAFTA به خاطر بهترین نویسندگی به همراه داشته، معروف است.

هیدئو کوجیما و ریچارد گاریِت نیز پیش از این جایزه افتخاری Gamelab را دریافت کرده بودند.

Gamelab یک شرکت غیرانتفاعی است که تاثیرگذارترین سازندگان، مدیران، سرمایه گذاران و رسانه‌ها را جمع کرده، تا در مورد برندهای امروز دنیای بازی و موضوعاتی در مورد صنعت بازی بحث کنند. کنفرانس امسال این شرکت در اوایل تیر ماه امسال برگزار خواهد شد.

در اخبار مرتبط با Playstation در Gamelab، در روز اول کنفرانس از رئیس استودیوی Sony Interactive Entertainment Worldwide یعنی شاون لیدن، و مارک سرنی که مسئول ساخت و طراحیِ معماری Playstation 4 بوده دعوت خواهد شد تا در مورد بازی‌های ساخته شده توسط ناشران اصلی Playstation بحث و گفتگو کنند.

منبع متن: pardisgame