معاون اجرایی سری Call of Duty: فقدان بخش تک‌نفره در Call of Duty: Black Ops IIII مشکل چندان بزرگی نیست

همان‌طور که می‌دانید برخلاف بازی‌های پیشین سریِ Call of Duty، نسخه امسال این بازی یعنی Black Ops IIII فاقد یک بخش تک‌نفره و داستانی به صورت سنتی خواهد بود.

به عنوان یک بخش داستانیِ تک‌نفره، بازی مجموعه‌ای از ماموریت‌های تک‌نفره با تمرکز برروی شخصیت‌های Specialist را ارائه می‌دهد. این ماموریت‌ها استایلی شبیه به set-pieceهایی که در سری Call of Duty معروف هستند داشته و دارای المان‌های داستانی خواهند بود. پس از این نظر، چیزی برای بازیکنانی که به دنبال تجربه‌ای نزدیک به بخش داستانی هستند وجود دارد. ولی خب خبری از آن مدل بخش تک‌نفره‌ای که طرفداران به آن عادت دارند نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameSpot، معاون اجرایی سری Call of Duty یعنی آقای "رابرت کستیچ" (Robert Kostich) اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که فقدان بخش تک‌نفره در Black Ops IIII مشکل چندان بزرگی نیست. Activision برای اینکه به طرفداران نشان دهد فقدان بخش داستانی در Black Ops IIII دقیقا به معنای عدم وجود هیچ‌گونه تجربه تک‌نفره‌ای نیست، باید کار و تلاش بیشتری انجام دهد.

"در حین اینکه در طول سال جلو می‌رویم، طرفداران چیزهای بیشتری پیرامون داستان نهفته در بازی خواهند فهمید. ببینید، امسال همانند گذشته خبری از یک بخش داستانی و تک‌نفره اختصاصی نیست. امسال به شیوه‌ای متفاوت به روایت داستان می‌پردازیم. ما فکر می‌کنیم که جامعه‌ی بازیکنان عاشق این بازی خواهند شد چرا که بازی چیزهای بسیار زیادی برای ارائه دارد. برای همین فکر نمی‌کنم که فقدان بخش داستانی به صورت سنتی مشکل چندان بزرگی باشد. من فکر می‌کنم که در آخر روز چیزی که جامعه بازیکنان ما عاشقش خواهند شد، به تجربه گیم‌پلی و مقدار سرگرم‌کنندگیِ بازی بستگی خواهد داشت. و به نظرم این چیزیست که Black Ops 4 را موفق خواهد کرد. این بار روش کاری‌مان کمی نسبت به کارهایی که در گذشته انجام داده‌ایم، متفاوت است. "

ماموریت‌های تک‌نفره Black Ops IIII میان وقایع داستانی Black Ops II و Black Ops III جریان خواهند داشت. بعضی از Specialistهای ماهر و محبوب نسخه‌های گذشته نظیر Ruin، Firebreak و Seraph در این نسخه بازگشته‌اند. هم‌چنین چندین Specialist جدید با نام‌هایی نظیر Recon، Crash و Torque به بازی اضافه خواهند شد.

عنوان Call of Duty: Black Ops IIII در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) برروی کنسول‌های PS4 و Xbox One و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame