مدز میکلسن از شخصیت خود در بازی Death Stranding می‌گوید

تنها چند هفته تا انتشار اطلاعاتی جدید از Death Stranding، بازی مرموز "هیدئو کوجیما" (Hideo Kojima) زمان باقی مانده است. این عنوان که قرار است به صورت انحصاری برروی کنسول PS4 عرضه شود، در E3 ماه آینده نمایشی جدید خواهد داشت. ولی این موضوع یکی از ستاره‌های اصلی بازی یعنی "مدز میکلسن" (Mads Mikkelsen) را از اینکه درباره بازی صحبت نکند بازنداشته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook "میکلسن" به تازگی در مصاحبه‌ای با وبسایت فرانسوی Premiere کمی بیشتر درباره کارکردن برروی پروژه صحبت کرده است. با اینکه وی اطلاعات زیادی درباره بازی و یا داستان آن نداده ولی درباره شخصیت خود در بازی و اینکه بخشی جالب از دوران کاری‌اش به او در توسعه شخصیت‌اش در Death Stranding کمک کرده صحبت کرده است. براساس گفته‌های وی رقصیدن به او در توسعه و درک شخصیتش کمک شایانی کرده است. زمانی که از وی پرسیده شده آیا بازی‌کردن در بازی‌های ویدئویی شبیه بازی‌کردن در فیلم‌ها است وی پاسخ داد:

"نه؛ مخصوصا برای این بازی که در آن با "هیدئو کوجیما" همکاری دارم. گذشته و سابقه من در رقص در درک و فهمیدن این شخصیت کمک فراوانی کرده است. من قبل از اینکه بازیگر شوم نزدیک به 10 سال رقص باله کار کردم و این تجربه به من در پیداکردن حرکات مناسب کمک کرد. این با بازی‌کردن در فیلم‌ها تفاوت بسیاری دارد حتی اگر در آخر برای زنده جلوه‌دادن شخصیت‌ها به آن‌ها احساسات اضافه کنیم. "

با این گفته‌ها به نظر می‌رسد که شخصیت وی هر نقشی که داشته باشد، حرکاتی بسیار روان خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید علاوه بر "میکلسن"، آقای "نورمن ریداس" (Norman Reedus) ستاره سریال The Walking Dead نیز با "کوجیما" در ساخت Death Stranding همکاری دارد. "گیرمو دل‌‌تورو" (Guillermo del Toro)، کارگردان مطرح مکزیکی نیز در یکی از تریلر‌های بازی نقش داشت؛ نقش وی نیز در بازی مشخص نیست.

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame