با نزدیک شدن به نمایشگاه E3، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) شروع به ارائه جزئیات و سرنخ‌های گوناگون از بازی در دست ساخت خود یعنی Death Stranding به روش‌های مخصوص خود می‌کند که در جدیدترین آن‌ها، تصویری از خزه منتشر کرده است! مدت زیادی از آخرین باری که تصویری از بازی Death Stranding منتشر شده می‌گذرد […]

هیدئو کوجیما تصویر جدیدی از Death Stranding به نمایش گذاشت

با نزدیک شدن به نمایشگاه E3، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) شروع به ارائه جزئیات و سرنخ‌های گوناگون از بازی در دست ساخت خود یعنی Death Stranding به روش‌های مخصوص خود می‌کند که در جدیدترین آن‌ها، تصویری از خزه منتشر کرده است!

مدت زیادی از آخرین باری که تصویری از بازی Death Stranding منتشر شده می‌گذرد و اکنون هیدئو کوجیما تصمیم گرفته بالاخره تصویر جدیدی از بازی منتشر کند. تصویری که کوجیما منتشر کرده، تصویر سخره‌ای سنگی است که با خزه پوشیده شده. بعد از اینکه روز گذشته نیل دراکمن (Neil Druckmann) در توییتی به حضور بازی The Last of Us Part II در E3 اشاره کرد، کوجیما نیز در اشاره به توییت دراکمن، در توییتی دیگر تصویر زیر را به اشتراک گذاشت :

یک “تنها سه هفته‌ باقی مانده است” دیگر.

دسیما × کوجیما = DS

جمله‌ی اول کوجیما ضمن اشاره‌ی مستقیم به توییت نیل دراکمن، به حضور Death Stranding در E3 امسال نیز اشاره دارد. خط دوم توییت نیز برای کسانی که در جریان هستند کاملا واضح است که اشاره به ساخته شدن بازی Death Stranding توسط هیدئو کوجیما با موتور بازی‌سازی دسیما، موتور اختصاصی استودیو گوریلا گیمز (Guerrilla Games) دارد. تصویر منتشر شده هم اگرچه بسیار جزئی است و شاید اطلاعات خاصی برای ارائه دادن نداشته باشد (که با توجه به سابقه‌ی کوجیما این احتمال بسیار ناچیز است) اما جزئیات گرافیکی بالای خزه‌ها نشان دهنده‌ی این است که این بازی نیز مانند دیگر بازی ساخته شده با موتور دسیما، یعنی Horizon Zero Dawn یکی از پرچم داران گرافیک فنی در نسل هشتم کنسول‌ها خواهد بود.

با توجه به توییت بالا، احتمال دارد این تصویر مستقیما از نمایشی که کوجیما برای E3 امسال آماده کرده گرفته شده باشد. به هر حال برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از این بازی، باید تا E3 2018 منتظر بمانیم. بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی، احتمالاً به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa