اگر از طرفداران سری بازی‌های اکشن ماجراجویی Yakuza هستید، مطمئناً با معرفی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی عناوین سوم تا پنجم این مجموعه خوشحال خواهید شد! سری بازی‌های Yakuza پس از اینکه برای اولین بار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شدند، در بازار‌های غربی طرفداران بسیاری پیدا کردند؛ بنابراین بسیاری از هواداران جدید این مجموعه، نسخه‌های […]

نسخه‌های ریمستر Yakuza 4 ،Yakuza 3 و Yakuza 5 توسط فامیتسو معرفی شدند

اگر از طرفداران سری بازی‌های اکشن ماجراجویی Yakuza هستید، مطمئناً با معرفی نسخه‌ی ریمستر شده‌ی عناوین سوم تا پنجم این مجموعه خوشحال خواهید شد!

سری بازی‌های Yakuza پس از اینکه برای اولین بار بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شدند، در بازار‌های غربی طرفداران بسیاری پیدا کردند؛ بنابراین بسیاری از هواداران جدید این مجموعه، نسخه‌های قدیمی تر Yakuza را از دست داده‌اند. درحالی که بازی‌ اول به نام Yakuza Kiwami هم اکنون در دسترس است و بازی دوم نیز با نام Yakuza Kiwami 2 تابستان امسال (برای بازار غرب) منتشر می‌شود، بسیاری از هوداران مشتاق بازی کردن نسخه‌های سوم تا پنجم این مجموعه بر روی کنسول نسل هشتمی شرکت سونی هستند.

حال اما، خبر معرفی نسخه‌ی ریمستر بازی‌های سوم تا پنجم Yakuza که قرار بود فردا توسط مجله معتبر ژاپنی فامیتسو منتشر شود، لو رفتند. طبق این اخبار، نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Yakuza 3 روز ۱۸ مرداد ماه (۹ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) به قیمت ۳٫۹۹۰ ین (۳۵٫۸۹ دلار) در ژاپن منتشر می‌شود. ریمستر بازی Yakuza 4 نیز پائیز امسال و ریمستر Yakuza 5 بهار سال آینده در بازار عرضه خواهند شد و هر سه بازی یاد شده با پیشرفت‌هایی در رزولوشن و نرخ فریم همراه خواهند بود. فعلا اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها در دسترس نیست.

منبع متن: gamefa