بعد از معرفی بازی Halo: Fireteam Raven ، بسیاری این بازی را به عنوان یک اسپین-آف (spin-off) کوچک و بسیار خوب در نظر گرفتند که می‌تواند تجربه خوبی را با دستگاه‌های آرکید به ارمغان آورد. عده‌ای نیز ناراحت شدند زیرا گمان می‌کنند که سازنده بازی به جای استفاده از منابع خود برای پیشرفت عنوان بزرگ […]

استودیو ۳۴۳: بازی Halo: Fireteam Raven تاثیری بر عنوان کنسولی بعدی ما نخواهد داشت

بعد از معرفی بازی Halo: Fireteam Raven ، بسیاری این بازی را به عنوان یک اسپین-آف (spin-off) کوچک و بسیار خوب در نظر گرفتند که می‌تواند تجربه خوبی را با دستگاه‌های آرکید به ارمغان آورد. عده‌ای نیز ناراحت شدند زیرا گمان می‌کنند که سازنده بازی به جای استفاده از منابع خود برای پیشرفت عنوان بزرگ هالو بعدی، بر روی یک بازی کوچک سرمایه‌گذاری کرده است.

با این وجود نحوه ساز و کار استودیوهای بازیسازی این گونه نمی‌باشد و مدیر رسانه‌ای هالو، آقای بریان جرارد (Brian Jarrard) این موضوع را به خوبی روشن کرده است. وی به این نکته اشاره کرده که Fireteam Raven کوچکترین تاثیری بر استودیو ۳۴۳ (۳۴۳ Industries) نداشته است و آن‌ها در حال حاضر مشغول کار بر روی “عنوان کنسولی بعدی” خود هستند. وی در این مورد توضیحات زیر را اضافه کرد:

Halo: Fireteam Raven توسط یک استودیو خارجی سازنده بازی‌های آرکید ساخته شده است. درست مانند کتاب‌های هالو و یا اسباب‌بازی‌ها؛ و قرار نیست این بازی جای نسخه کنسولی بعدی را بگیرد.

وی همچنین اضافه کرد که اشتیاق طرفداران برای شنیدن اخبار جدید در مورد عنوان آینده هالو کاملا قابل درک است ولی عصبانی شدن آنها در مورد یک بازی کاملا جداگانه که بسیاری از آن لذت خواهند برد، کمی گیج کننده است. البته بریان جرارد به این نکته نیز اشاره کرد که این اولین باری نیست که چنین اتفاقی در صنعت بازیسازی رخ می‌دهد.

Halo 6 -و یا هر نام دیگری که قرار است عنوان آینده ۳۴۳ داشته باشد- مدت زیادی است که موضوع شایعات بسیاری بوده است. با این حال استودیو ۳۴۳ هنوز اطلاعاتی در مورد بازی منتشر نکرده است. حتی نام کامل بازی نیز هنوز مشخص نیست.

با این وجود بسیاری امیدوارند که در مراسم E3 امسال، مایکروسافت اطلاعات بیشتری از این بازی را منتشر کند.

منبع متن: gamefa