بتل رویال، بخشی که Call of Duty Black Ops 4 آن را در خود جای داده و شایعه شده که Battlefield V هم آن را خواهد داشت، حال به واقعیت مجازی هم راه پیدا کرده است. Rec Room عنوانی واقعیت مجازی که در آن می‌توانید با دیگران به بازی بپردازید، به زودی بخش بتل رویال […]

حالا واقعیت مجازی هم بتل رویال دارد

بتل رویال، بخشی که Call of Duty Black Ops 4 آن را در خود جای داده و شایعه شده که Battlefield V هم آن را خواهد داشت، حال به واقعیت مجازی هم راه پیدا کرده است.

Rec Room عنوانی واقعیت مجازی که در آن می‌توانید با دیگران به بازی بپردازید، به زودی بخش بتل رویال را دریافت خواهد کرد. در این بخش ۱۶ بازیکن در یک پارک ملی با هم به رقابت خواهند پرداخت. در این پارک اردوگاه‌های تابستانی، کوه‌ها، جنگل‌ها و البته لوت باکس‌هایی برای کاوش وجود دارد.

اگنست‌گرَوتی (Against Gravity) سازنده این عنوان، یک کوله‌پشتی جدید برای نگهداری غنایم به دست آمده را به این بخش اضافه می‌کند. این بخش به صورت کراس پلتفرم خواهد بود. اگرچه تعداد بازیکنان حاضر در این بخش بسیار کمتر از عناوینی مثل PUBG و یا Fortnite است، اما به نظر می‌رسد ساز و کار آن دقیقا بر طبق استاندارد‌های بتل رویال باشد.

جای تعجب نیست که می‌بینیم روز‌ به‌ روز توسعه‌دهندگان بیشتری به بخش بتل رویال علاقه‌مند می‌شوند. با توجه به روند پیش رو به نظر می‌رسد به زودی شاهد افول بخش بتل رویال باشیم.

منبع متن: gamefa