از زمان عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops در سال ۲۰۱۰ نقشه‌ی Nuketown محبوبیت زیادی یافته و به نسخه‌های بعدی سری نیز راه یافته است. به گفته‌ی سازندگان، به نظر می‌رسد که Black Ops 4 هم از این قاعده مستثنی نباشد. طراح Call of Duty: Black Ops 4 یعنی دیوید واندرهار (Davin Vonderhaar) به‌تازگی طی توییتی […]

احتمال وجود نقشه‌ی Nuketown در Call of Duty: Black Ops 4

از زمان عرضه‌ی Call of Duty: Black Ops در سال ۲۰۱۰ نقشه‌ی Nuketown محبوبیت زیادی یافته و به نسخه‌های بعدی سری نیز راه یافته است. به گفته‌ی سازندگان، به نظر می‌رسد که Black Ops 4 هم از این قاعده مستثنی نباشد.

طراح Call of Duty: Black Ops 4 یعنی دیوید واندرهار (Davin Vonderhaar) به‌تازگی طی توییتی در جواب به آدام هوگات (Adam Hoggatt)، طراح سطح و مراحل ارشد تری‌آرک، او را به یاد ساخت نقشه‌ی Nuketown برای هر سه نسخه‌ی سری Black Ops انداخته و به اضافه شدن این نقشه به جدیدترین نسخه‌ی سری نیز اشاره داشته است:

زمانی که Nuketown را ساختی به یاد بیاور. برای دومین بار، سومین بار و…

البته وجود این نقشه در بازی به‌صورت رسمی و واضح تایید نشده است اما با توجه به صحبت‌های واندرهار و انتظارات قبلی، حتماً شاهد این نقشه در قالبی مانند مزایای پیش‌خرید یا سیزن پس خواهیم بود.

Call of Duty: Black Ops 4 که هفته‌ی گذشته رسماً از آن رونمایی شد، در ۱۲ اکتبر مصادف با ۲۰ مهر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر می‌گردد. طبق گفته‌ی سازندگان، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی نه در استیم، بلکه در Battle.net قرار خواهد گرفت و در حال حاضر نیز برنامه‌ای درخصوص عرضه‌ی آن برروی نینتندو سوئیچ وجود ندارد. نهایتاً می‌توانید از این لینک تریلر معرفی بخش زامبی و از این لینک تریلر معرفی بخش بتل رویال این عنوان را مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa