بازی انحصاری نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild سرانجام یک کتاب همراه ۴۲۴ صفحه‌ای با جلد سخت دریافت خواهد کرد. این کتاب که با نام Creating A Champion شناخته می‌شود از ۲۰ نوامبر امسال (۲۹ آبان ۹۷) به بازار خواهد آمد. این کتاب در اصل بر اساس شاهکار The Legend of […]

کتاب همراه The Legend of Zelda: Breath of the Wild به بازار خواهد آمد

بازی انحصاری نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild سرانجام یک کتاب همراه ۴۲۴ صفحه‌ای با جلد سخت دریافت خواهد کرد.

این کتاب که با نام Creating A Champion شناخته می‌شود از ۲۰ نوامبر امسال (۲۹ آبان ۹۷) به بازار خواهد آمد. این کتاب در اصل بر اساس شاهکار The Legend of Zelda: Breath of the Wild نوشته شده است که سازنده آن شرکت نینتندو می‌باشد.

ناشر این کتاب دارک هورس (Dark Horse) می‌باشد. ۲۹۶ صفحه از این کتاب به تصاویر هنری و تفاسیر اختصاص دارد. ۵۵ صفحه از کتاب به جزئیات رویدادهایی که در شکل‌گیری داستان بازی نقش داشته‌ است می‌پردازد. بخشی از کتاب به مصاحبه با ایجی آئونوما (Eiji Aonuma)، هیدمارو فوبایاشی (Hidemaro Fujibayashi)، ساترو تاکیزاوا (Satoru Takizawa)، تاکومی وادا (Takumi Wada) و دیگر سازندگان بازی اختصاص دارد. همچنین می‌توانید ۵۰ تصویر و طرح اولیه که توسط تاکومی وادا کار شده‌اند را مشاهده کنید. وادا تصویرساز اصلی زلدا از نسخه Skyward Sword به بعد می‌باشد.

اگر هنوز از کیفیت کتاب مطمئن نیستید، می‌توانید به کتاب‌های دیگر این ناشر (دارک هورس) از قبیل Hyrule Historia و Art and Artifacts نگاه بیندازید و از کیفیت بالای آن‌ها لذت ببرید. این ناشر همچنین دانش‌نامه زلدا (Zelda Encyclopedia) را نیز منتشر کرده است. اگر تمایل دارید از جزئیات بیشتری از داستان بازی باخبر شوید و از اتفاقات پشت پرده آن و نیز محتویات الحاقی بازی سردرآورید، خرید کتاب Creating A Champion را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع متن: gamefa