در جدیدترین آمار منتشر شده‌ی گروه آماری NPD از فروش محصولات سرگرمی در آمریکا، کنسول پلی‌استیشن ۴ باری دیگر در صدر جدول فروش سخت‌افزار‌ها قرار دارد. همچنین بازی God of War نیز رکورد جدیدی در عرصه فروش به نام خود ثبت کرده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید. در آمار منتشر شده […]

آمار ماه آپریل NPD | رکورد شکنی‌های God of War و پلی‌استیشن ۴

در جدیدترین آمار منتشر شده‌ی گروه آماری NPD از فروش محصولات سرگرمی در آمریکا، کنسول پلی‌استیشن ۴ باری دیگر در صدر جدول فروش سخت‌افزار‌ها قرار دارد. همچنین بازی God of War نیز رکورد جدیدی در عرصه فروش به نام خود ثبت کرده است. برای مشاهده جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

در آمار منتشر شده از ماه آپریل میلادی، کنسول پلی‌استیشن ۴ توانست دوباره به عنوان پرفروش ترین کنسول بر صدر جدول فروش قرار بگیرد. پلی‌استیشن ۴ همچنین به رکورد بیشترین میزان واحد فروش در ماه آپریل از سال ۲۰۰۹ که Nintendo Wii به آن دست یافته بود رسید. علاوه بر این پلی‌استیشن ۴ پرفروش ترین کنسول در ماه آپریل به لحاظ میزان دلار (به مقدار فروش پولی) شد که این رکورد نیز تا آپریل ۲۰۰۸ در اختیار Nintendo Wii قرار داشت. نکته‌ی جالب دیگر، رکورد جدید DualShock 4 به عنوان پرفروش ترین گیم‌پد تمام دوران‌ها به صورت میزان فروش دلاری است. فعلا اطلاعاتی درباره‌ی فروش سایر سخت‌افزارها منتشر نشده.

در کنار این‌ها، بازی God of War نیز توانست به رکورد پرفروش‌ترین انحصاری تاریخ پلی‌استیشن در ماه اول عرضه به میزان فروش دلار دست یابد. به این ترتیب، هیچ بازی انحصاری نتوانسته مانند God of War در ماه اول عرضه پول‌سازی کند. همچنین این بازی توانست پرفروش‌ترین بازی (به میزان دلار) در ماه اول عرضه از زمانی که GTA IV در آپریل سال ۲۰۰۸ به آن دست یافته بود، باشد .

در سویی دیگر، Nintendo Labo در ماه اول عرضه خود در رتبه‌ی چهارم قرار گرفت در حالی که Donkey Kong Country: Tropical Freeze توانست با وجود اینکه تنها دو روز عرضه در ماه آپریل را تجربه می‌کرد، رتبه‌ی پنجم جدول فروش را به دست بیاورد و موفقیتی دیگر برای ننتندو به ثبت برساند. FarCry5 توانست به فروش خوب خود ادامه دهد و MLB The Show 18 نیز در رتبه‌ی سوم بازی‌های پرفروش قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید لیست پرفروش ترین بازی‌های ماه آپریل در آمریکا را مشاهده کنید :

علامت * یعنی فروش نسخه‌ی دیجیتالی محاسبه نشده

علامت ^ یعنی فروش نسخه‌ی دیجیتالی رایانه‌های شخصی محاسبه نشده

  1. God of War 2018
  2. Far Cry 5
  3. MLB 18: The Show
  4. Labo Variety Kit
  5. Donkey Kong Country: Tropical Freeze*
  6. Mario Kart 8*
  7. Grand Theft Auto V
  8. Call of Duty: WWII
  9. Super Mario Odyssey*
  10. NBA 2K18
  11. Playerunknown’s Battlegrounds^
  12. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands
  13. The Legend of Zelda: Breath of the Wild*
  14. Monster Hunter: World
  15. Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege
  16. A Way Out^
  17. Yakuza 6: The Song Of Life*
  18. Sea Of Thieves
  19. Kirby Star Allies*
  20. FIFA 18^

 

منبع متن: gamefa