شرکت یوبی سافت تائید کرد که بازی تیراندازی و محبوب‌اش یعنی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس بروزرسان جدیدی به منظور بهبود گرافیک بازی دریافت خواهد کرد. در چند هفته‌ی گذشته شرکت یوبی سافت از نقشه و اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد که این اپراتور […]

بهبود دهنده گرافیکی بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های میان نسلی منتشر خواهد شد

شرکت یوبی سافت تائید کرد که بازی تیراندازی و محبوب‌اش یعنی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس بروزرسان جدیدی به منظور بهبود گرافیک بازی دریافت خواهد کرد.

در چند هفته‌ی گذشته شرکت یوبی سافت از نقشه و اپراتور جدید بازی Rainbow Six Siege رونمایی کرد که این اپراتور جدید Para Bellum نام دارد. حال یوبی سافت تائید کرده است که بهبود دهنده گرافیکی که قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس منتشر شود، همراه با بروزرسان اپراتور و نقشه جدید این بازی منتشر خواهد شد.

یوبی سافت تائید کرده است که این بهبود دهنده گرافیکی باعث می‌شود تا بازی با رزولوشن ۱۴۴۰p برروی کنسول پلی استیشن ۴ پرو و با رزرولوشن ۱۷۲۸p برروی کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا شود. این رزولوشن به صورت پویا مقیاس می شود و در تلاش است تا در تمام مدت، اجرای نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه را حفظ کند، بنابراین ممکن است شما در کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس آن را کمتر مشاهده کنید.

اپراتور Para Bellum امروز در سرور آزمایشی قرار گرفت و در ماه ژوئن یعنی همین ماه (خرداد) بصورت رسمی منتشر خواهد شد. بازی Rainbow Six Siege هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa