بازی Fortnite در حال حاضر یک موفقیت بزرگ را برای Epic Games به همراه آورده و باعث شده که سبک Battle Royale تبدیل به یکی از محبوب‌ترین و پولسازترین سبک‌های بازی‌ها تبدیل شود. حال در میان شرکت Activision هم برای به دست آوردن سود بیشتر، عنوان Call of Duty: Black Ops 4 را با یک بخش Battle Royale عرضه خواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت کمیک بوک، بخش Battle Royale این بازی هم زمان با رونمایی رسمی از Call of Duty: Black Ops 4 معرفی شد. ما هنوز چیز زیادی از این بخش نمی‌دانیم، زیرا اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده، اما با اینحال استدیوی Treyarch اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد و اعلام کرده که این بازی از دیگر رقبایی همچون Fortnite و PUBG بسیار بهتر خواهد بود.

طراح این یعنی Matt Scronce در طی مصاحبه‌ای وب سایت Finder.com، به شدت ما را به موفقیت این بازی امیدوار کرد. او گفت: "اگر ما فکر می‌کردیم که نمی‌توانیم بهترین تجربه‌ی موجود را برای بازیکنان بسازیم، مطمئن باشید که اصلا به سراغ ساختش نمی‌رفتیم. ما یک تجربه‌ی بسیار عالی 10 ساله از ساخت بازی‌هایمان داریم و الان هم در بهترین وضعیت موجود است هستیم و بهترین کارها را نیز انجام می‌دهیم، بنابراین ما نسبت به هیچ چیزی نگران نیستیم. صادقانه بگویم، ما فقط منتظر این هستیم که ببینیم این بازی تا چه اندازه‌ای می‌تواند سرگرم کننده باشد و توجه‌ها را به خود جلب کند."

همچنین وی افزود: "آنچه ما در حال ساختش هستیم، بسیار متفاوت است. حال بعضی از بازیکنان ممکن است جذب بازی ما شوند و برخی دیگر خیر و به سمت بازی‌های دیگر بروند. ما در حال ساخت کامل‌ترین بازی هستیم و فکر می‌کنم این می‌تواند به رشد ما منجر شود تا در آینده بازی‌های بهتری نیز بسازیم."

Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 12 اکتبر 2018 (20 مهر 1397) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتتشر می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع متن: pardisgame