پس از این که لایسنس مسابقات PGA Tour از دست الکترونیک آرتز خارج شد، به استودیوی مستقل HB رسید تا از این به بعد این توسعه دهنده وظیفه ساخت و لایسنس این مسابقات را بر عهده داشته باشد. وظیفه توسعه و ساخت سری PGA Tour برای مدتی طولانی به عهده الکترونیک آرتز بود که این پروژه در […]

الکترونیک آرتز لایسنس PGA Tour را از دست داد

پس از این که لایسنس مسابقات PGA Tour از دست الکترونیک آرتز خارج شد، به استودیوی مستقل HB رسید تا از این به بعد این توسعه دهنده وظیفه ساخت و لایسنس این مسابقات را بر عهده داشته باشد.

وظیفه توسعه و ساخت سری PGA Tour برای مدتی طولانی به عهده الکترونیک آرتز بود که این پروژه در ابتدا با همکاری بزرگانی همچون تایگر وودز (Tiger Woods) و همچنین روری مک ایروی (Rory McIroy) ساخته می‌شد و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی بود که تحت لیبل و نظارت EA Sports به انتشار می‌رسید. به نظر می‌رسد که سرانجام پس از سال‌ها الکترونیک آرتز تصمیم گرفته لایسنس این مسابقات را رها و به استودیوی دیگری واگذار کند.

کارگردان بخش لایسنس عنوان PGA Tour یعنی مت یوفردو (Matt Iofredo) در مصاحبه‌ای با GolfChannel اظهار کرده که قوانین و حق و حقوق ساخت این عنوان از این پس بر عهده الکترونیک آرتز نیست و اشاره کرده که آن‌ها همکاری طولانی بسیار خوبی با الکترونیک آرتز داشته‌اند و از این بابت بسیار خوشحال هستند. وی عقیده دارد که همکاری این دو سازمان با یکدیگر بسیار دوستانه بوده است. همچنین یوفردو در ادامه اظهار کرده که نسبت به بازی‌های ویدئویی این دیدگاه را دارد که آن‌ها می‌توانند باعث جا افتادن گلف به عنوان یک ورزش شوند. وی در بخش انتهایی صحبت‌هایش عنوان کرده که از این که حقوق ساخت و توسعه بازی‌ رایانه‌ای این ورزش به شرکت جدیدی واگذار شده، بسیار خوشحال است و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرده است.

این بدان معنا است که از این بعد دیگر بازی رایانه‌ای جدیدی از طرف الکترونیک آرتز با محوریت گلف عرضه نخواهد شد و از این به بعد استودیوی مستقل HB وظیفه این کار را بر عهده خواهد داشت. از این به بعد نه از طریق هیچ فروشگاه دیجیتالی و نه از طریق سرویس EA/Origin Access قادر به تهیه این عنوان تحت لیبل EA Sports نخواهید بود.

منبع متن: gamefa