به تازگی شرکت اتلوس (Atlus) آثار هنری و تصاویر جدیدی از بازی در دست ساخت Etrian Odyssey X در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی منتشر کرده است. در وهله نخست، شاهد تصاویر هنری از قهرمانان و کلاس‌های این بازی هستیم که در رنگ‌های مختلف خودنمایی می‌کنند. همچنین شاهد تصاویری از شخصیت‌هایی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند […]

تصاویر جدیدی از بازی Etrian Odyssey X منتشر شد

به تازگی شرکت اتلوس (Atlus) آثار هنری و تصاویر جدیدی از بازی در دست ساخت Etrian Odyssey X در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی منتشر کرده است.

در وهله نخست، شاهد تصاویر هنری از قهرمانان و کلاس‌های این بازی هستیم که در رنگ‌های مختلف خودنمایی می‌کنند. همچنین شاهد تصاویری از شخصیت‌هایی که با هوش مصنوعی کنترل می‌شوند (NPC) نیز هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به بروتو (Broto)، انریکا (Enrika)، Aterinde و گرگش Kurogane Jr. هستیم. همچنین برخی از هیولاهایی که در این بازی حضور دارند نیز به تصویر کشیده‌ شده‌اند.

Etrian Odyssey X از معدود نسخه‌های این سری است که قرار است به کنسول نینتندو ۳DS راه یابد و مشخص نیست که پس از آن مسیر اصلی این مجموعه به چه شکل خواهد بود. شاید اتلوس تصمیم بگیرد تا Etrian Odyssey به کنسول نینتندو سوییچ راه یابد یا حتی پلتفرم‌های دیگری را مد نظر قرار دهد.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی را از زیر مشاهده کنید. بازی Etrian Odyssey X در تاریخ پنج شنبه ۱۱ مرداد ماه (۲ آگوست ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول نینتندو ۳DS عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه این بازی در غرب مشخص و اعلام نشده است.

منبع متن: gamefa