به نظر می‌رسد عنوان Sunset Overdrive که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود، در راه رایانه‌های شخصی است. یک کاربر توییتر، عنوان Sunset Overdrive را در میان لیست عناوین یک سایت امتیاز‌دهی کره‌ایی برای رایانه‌های شخصی مشاهده کرده است. با توجه با این اطلاعات نه چندان زیاد، به نظر می‌رسد مایکروسافت (Microsoft) در […]

به نظر می‌رسد Sunset Overdrive برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد عنوان Sunset Overdrive که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر شده بود، در راه رایانه‌های شخصی است.

یک کاربر توییتر، عنوان Sunset Overdrive را در میان لیست عناوین یک سایت امتیاز‌دهی کره‌ایی برای رایانه‌های شخصی مشاهده کرده است.

با توجه با این اطلاعات نه چندان زیاد، به نظر می‌رسد مایکروسافت (Microsoft) در حال ساخت این عنوان برای رایانه‌های شخصی و به طور مشخص برای ویندوز ۱۰ می‌باشد. بنابراین با در نظر گرفتن سیاست‌‌های جدید مایکروسافت، انتشار Sunset Overdrive برای رایانه‌های شخصی منطقی به نظر می‌رسد. در سال ۲۰۱۶ اینسامنیاک (Insomniac) سازنده Sunset Overdrive اعلام کرد که آن‌ها علاقه‌مند به انتشار این عنوان برای رایانه‌های شخصی هستند اما در نهایت این مایکروسافت است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

باید منتظر کنفرانس E3 2018 مایکروسافت ماند و واکنش آن‌ها به این موضوع را دید. این کنفرانس در تاریخ یک‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ (۱۰ ژوئن ۲۰۱۸) برگذار خواهد شد.

منبع متن: gamefa